Thursday, September 30, 2010

Beraya Lagik

Ahad, 26 September 2010
Hari nie Syawal yang ke 17, jadi masih lagi bulan raya. Jadi..nyaa..aku dapat plak jemputan Open House dari teman sekolah aku dulu.. Kawan aku nie nama dia Siti Zarina... Seorang yang 'happy go lucky'.  Umah dia kat Taman Desa Baiduri..Cheras... Hubby dia Polis jadi dia tinggal di. Kuaters polis jugak  laa.. Siti nie jugak keja kat IPK..jugak kiranya dua2 bersangkut paut ngak kerjaya polis.

Aku sampai kat umah dia dalam pukul 3 petang.  Masa tuh ada ramai orang kat umah dia.. tapi dia orang semua tuh dah nak balik.  Kawan aku nie pulak..tengah bersilat nak masak kuah mee kari sebab seperiuk yang di masak awal tuh dah abis..  Laku betul mee kari dia.. Sambil² masak tuh weols pun borak² laa.. Tak lama lepas tuh.. muncul plak kawan sekolah jugak.. Nama dia Zaleha.. Dah 3 anak dia.. Seronok gaklaa jumpa dia orang berdua nie maklum laa dah lama tak jumpa..

Lepas makan² dan borak² tuh aku pun beransur laa balik..

Siti Zarina.. Me & Zaleha 

Ini laa dia Siti Zarina.. 

Antara hidangan yang ada.. Kek, Kuah Kacang, Masak Lodeh, 
Nasi Impit, Rendang Daging & Ayam, Mee Kari, Buah & Air.. 
Semuanya dia masak sorang tapi dibantu oleh anak daranya..


Nie si Suami² sedang berborak²

4 comments:

  1. bess jer tengok menu2 yang terhidang murah rezeki tuan rumah hehe

    ReplyDelete
  2. hi sis.. thanks for visiting & following my blog.. I've linked yours too! :D

    ReplyDelete
  3. wah terliur angah tengok dah la pose kak oiiii

    ReplyDelete
  4. byk xtvt raya akak ye...bestnya....

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss