Wednesday, September 01, 2010

Berbuka Puasa di Eastin

28 Ogos 2010
Hari ini dapat jemputan lagi berbuka puasa.. di Hotel Eastin, PJ.  Makanan yang dihidangkan pun sedap² jugak laa.. 

Tapi ramai gak ofismate yang tak dapat datang.. sebab masih ada lagik yang masih kurang sihat.. mungkin jugak ada yang fobia tentang apa yang berlaku pada dia orangg.. Syukur aku masih sihat walafiat.. so aku layan aje laa tekak aku apa yang aku nak makan.

Kat Eastin pada hari Sabtu tak berapa nak ramai orang so tak de laa crowded sangat.. jadi enjoy je laa nak nikmati makanan yang ada tuh..




Selera anak aku makan siap ngan ulam lagik..


Posing² dekat 'main entrance' 
Lukisan yang anak aku pegang tuh pada mulanya nak masuk
pertandingan mewarna.. tapi dia segan plak langsung tak
 jadi bawak balik je laa kertas tuh...



6 comments:

  1. wahhh bestnya akak dpt jemputan bbuka di hotel...sy x rezki nk bbuka kt hotel la nmpk gayanya...hehe

    ReplyDelete
  2. bessnyer makan kat eastin...nak2 kene belanja lagi bess..hehe

    ReplyDelete
  3. Jeles sungguh la ngan Rinna Ni..dari thn2 lepas lg ada jer rezeki dia berbuka disana sini....

    ReplyDelete
  4. bestnyer akak berbuka kat hotel... jeles hajar :) hu3x...

    ReplyDelete
  5. asik berbuka di hotel je ye..rezeki murah betul rinna nih..

    ReplyDelete
  6. x berpeluang lagi nk g mkn kt hotel.. hari ahad ni baru nk g makan kt quality hotel..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss