Wednesday, October 13, 2010

Cutenya.. Diaa..

Selasa, 12 Oktober 2010

Aku nak ucapkan Tahniah pada adik aku Azah kerana 
baru sahaja melahirkan baby yang comel ini.  

Baby ini dinamakan Nur Damia Danisha dilahirkan
pada pukul 4.30 pagi di Hospital Kuala Pilah
pada 12 Oktober 2010



Aku pun tak sempat lagi nak pergi tengok.. ini pun aku dapat
gambar ini dari FB adik aku Jue..

Bertambah lagi laa cucu.. perempuan dalam keluarga Abah yer...

Kalau nak tengok ibu dan ayah Damia boleh klik SINI


10 comments:

  1. Syoknya rinna dapat anak saudara baru.comel pulak tu.kau bila lagi nak tambah.jangan marah

    ReplyDelete
  2. Hehehe..tak marah..laa..cuma rezeki Allah kurniakan sorang nie jer.. :)

    ReplyDelete
  3. alolololo..comeynye dia..gigit pp tu baru tau..

    lepas ni turn saya pulak, eh!

    ReplyDelete
  4. Yeahhh..Go MDT Go.. Kak Rin tunggu turn MDT tuh.. yer.. :)

    ReplyDelete
  5. tahniah dpt anak buah baru..comelnya..

    ReplyDelete
  6. baby mmg punya AURA yang besar..sentiasa nampak comel

    ReplyDelete
  7. wah...dpt anak buah baru gitu ko kak...tahniah2.....comel n tembam ar kak rinna....cute sgt.....name baby pun sedap.....

    ReplyDelete
  8. Tahniah comei sgt baby dia geram tengok

    ReplyDelete
  9. mak aii.. tembamnya baby ni... comel

    ReplyDelete
  10. ala2 comeinyer dia geram lak tengok bb nie hehehe

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss