Monday, October 18, 2010

Jemputan Ke Majlis Perkahwinan

Sabtu, 16 Oktober 2010
Pepagi Sabtu, lepas solat Subuh tuh.. telefon berdering.. rupanya mak aku suruh aku bukak TV tengok Tanyalah Ustaz di TV9.  Memang weols nie tetiap hari Sabtu & Ahad kiranya wajib laa tengok canel nie..  Kali ini tajuknya berkisar tentang Haji.  So, layan laa..sampai pukul 8 pagi.

Pas tuh ke dapur laa plak.. Tak de idea nak wat sarapan apa.. Teringat ada meehoon tuh... so aku plan masak meehoon jerk.  Tak de rencah apa sangat pun.. cuma aku guna ikan bilis jerk.. tapi tah memang aku suka sangat.. wat gitu.. sayurnya cuma letak kobis jerk.. Dah siap masak..makan ler apa lagik..hehehe..



Lepas solat Zohor.. bersiap plak.. aku dpat jemputan ke majlis perkahwinan ofismate aku.  Hubby aku sempat plak pergi ngan Cikgu Saimi jiran sebelah ke rumah Pak Imam sebab dia pun ada jemput kenduri kawin anaknya.. kira aku wakilkan hubby je laa pergi.

Dalam pukul 2 bertolak ke rumah kawan aku.  Rumah dia yang terletak kat Taman Impian Putra kiranya berdekatan dengan Taman Bukit Mahkota.  Weols sampai dekat pukul 3 petang.  Pengantin dah abis bersanding.. tapi tak kisah laa janji sampai.  Sempat laa jumpa ofismate yang lain dan juga sempat bergambar dengan Pengantin.

Banner Pengantin.. 
Kiranya wajib ada skrg nie pada setiap majlis perkahwinan


Pengantin yang Sama Cantik & Sama Padan


Selamat Pengantin Baru Hadi & Hidayah..
Moga Kekal Bahagia Hingga Ke Akhir Hayat.. Amin


Bergambar dengan Pengantin lelaki ofismate aku.. 
seorang Juruteknik Mekanikal


Sebelum beransur pulang bergambar ngan Pengantin 
dan Kak Zuraidah...ofismate aku gak
Tak sangka plak.. baju weols sama plak tema 
ngan pengantin

7 comments:

  1. suka bihun simple camtu....sedap hehe

    canteklah kaler baju penganten tu....match dgn ur tudung nice hehe

    ReplyDelete
  2. wah pengantin nmpak blue gtew..ahakss

    ReplyDelete
  3. bihun mcm tu sy pun suka.. sedap..

    pengantin tu cute lah

    ReplyDelete
  4. slmt pgntin baru.....kaler biru...sukaaa...

    ReplyDelete
  5. ermm aah suka gak mee hun simpel2 .. kalau aku beb aku taruk telur jerk heheheh lagi sedapppp anak2 memang suker ...
    cantik colour baju pengantin .. :))

    ReplyDelete
  6. cantik color tu ...
    sama color baju pengantin saya ...duluuuu

    ReplyDelete
  7. alahai cantiknye pengantin kak oiiii...berseri2 hah.....kaler tema pun sweet gitu....

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss