Friday, October 01, 2010

Jemputan Makan Kat Ofis

Hari ini 2 buah Bahagian kat ofis aku nie wat makan² raya. 
So, aku dijemput laa makan² kat tempat dia orang nie. 
Kenyang pewut aku hari nie.. 
Macam² makan yang ada.  
Maklum laaa masing² bawak bermacam
 jenis makanan.


Kat Bahagian Pentadbiran ni aku makan nasi impit, 
rendang paru, cocktail buah, satay.. ,
 ketupat palas ngan serunding..fuuhh kenyang laa

Pas tuh gi plak kat Bahagian Ukur Bahan.. 
kat sini aku makan  Laksa Johor sikit..je laa.. 
sebab dah kenyang kan.. 
Terima kasih laa pada rakan² sebab 
jemput aku makan.. 

9 comments:

  1. Bestnya...office saya x ada buat pun utk open house....sedihnya

    ReplyDelete
  2. wahhh akak..mcm2 ada..bestnya!

    ReplyDelete
  3. ok ye hari-hari rina kenyang perut.kita tak dapat jemputan ofis mana-mana pun.

    ReplyDelete
  4. ok ye hari-hari rina kenyang perut.kita tak dapat jemputan ofis mana-mana pun.

    ReplyDelete
  5. Hari hari makan gini best ek...

    ReplyDelete
  6. seminggu dua ni memang minggu open hse dan minggu sakit yek...

    ReplyDelete
  7. samalah kita asyik makan je sana sini... risaukan badan takut naik plak nanti...

    ReplyDelete
  8. bessnyer ari2 ada jemputan meriahkan mcm ni hehe

    ReplyDelete
  9. hamboi2 kak, mmg meriah hah...siap berlawan2 bahagian hah...ni yg syok nie....kenyang perut save bajet kan kak.....yg syok tu lain bahagian lain menunye, tu yg best tu...menu pelbagai....

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss