Friday, October 01, 2010

Makan² Raya di Ofis

Khamis, 30 September 2010
Hari ini ada wat makan² raya kat Bahagian aku nie.  Dah jadi tradisi.. setiap tahun sebelum Jabatan buat selalunya setiap Bahagian akan wat makan² di Bahagian masing².  Jadi Bahagian aku plan wat hari nie.. So aku dah uruskan untuk order makanan aje.. Tak de laa banyak makanan sangat.  Cuma aku order Mee Hoon Sup Utara, Nasi Impit & Masak Lodeh + Sambal Tumis Ikan Bilis, Rendang & Lemang, Satay, Kuih Raya & Air Sirap Limau.  Bahagian aku nie nak wat Pot Luk susah sikit sebab yang ramainya.. adalah kakitangan lelaki jerk.  Pastu nak tolong kemas² nie susah sikit laa.. kang asik² muka aku jerk..laa nak kasi setel.. dah aku jugak yang uruskan.. Jadi nak senang order jer laa.. sebab tak de nak basuh² bagai.  

Sesi makan terlewat dari jadual.. patutnya bermula jam 10 pagi terlajak ke 11 pagi.. tapi tak per semuanya puas hati makan kenyang.  Tengahari tuh jemput laa jugak Bahagian lain datang makan² kat sini.



Aku ngan ofismate dari Bahagian Pentadbiran dtg bertandang..

Geng² ofismate dari Bhg Pentadbiran

Aku & Kak Bitah

Ini laa hidangan weols..

Aku & Ofismate..

MeeHoon Sup Utara...Meletopss..

Ayam Rendang, Nasi Impit dan Masak Lodeh & Sambal Tumiss.. 
sedappp..nyum²


Senyum..boss kat sebelah aku nie..heheh..En. Zafifi.. 
Jurutera Mekanikal..Aku & Cik Mell.. dah lama tak bergambar 
ngan dia..sebab dia dah pindah Bahagian.. 

7 comments:

  1. hari ni opis ieda plak buat mkn2 heheheh, siapakah baju merah yg ensem tu, hahahahahha!

    ReplyDelete
  2. opis kitaorg this yr x buat...huhu...cut cost le...ye la majority bkn kaum malay..hehe..

    ReplyDelete
  3. bessnyer kalau ada makan2 kat opis camni...paling tak tahan tengok menu sup utara tu sheddapnyer hehe

    ReplyDelete
  4. fuh mmg best gile la kak oiiiii.....mcm2 ade hahhhh....lieya suke tul musim2 raye ni...mmg leh jimat duit...manjang ade buat mkn2 kan kak heheheheheh.....

    -lieyalatif-
    mls nak sign ni sebab dok kat pc member...

    ReplyDelete
  5. huwaaa...bestnye dpt makan..kita kat sini mkn sendiri2 jerk.. :(

    ReplyDelete
  6. hensem bos..kemsalam kt bos eh..hahaha..

    syok betul mkn free kan..kehkehkeh..

    ReplyDelete
  7. Makan makan..makan...konyang....eeiii
    bestnyer....makin cute

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss