Wednesday, October 20, 2010

Semalam kann...

Semalam aku rasa badan aku tak sihat.. kepala rasa berpusing². 
 Malam tadinya perut plak berangin semacam. sampai muntah².  
Aku kalau silap makan atau makanan tuh cam
 tak elok sure akan kena cam gini.   Tak tau apa yang aku 
makan sampai boleh berangin naik sampai kepala... 
Pagi semalam bangun ingatkan badan rasa sihat
 sikit tapi kepala masih berpusing².  Jadi aku cakap kat hubby 
tak jadi laa pergi keja.  Dia hantar aku gi klinik.. Doktor bagi ubat 
tahan muntah dan ubat pening  dapat laa aku MC sehari
so berehat laa aku seharian kat umah.

Hari ni alhamdullillah aku beransur sihat.. 
dan dah masuk keje.. sambil² wat keje aku update 
laa blog aku nie..

MC dan Ubat..

17 comments:

  1. have a good rest kak rinna...
    take care ok!!
    muaahhhsss!

    ReplyDelete
  2. laaaaaaaaaaaaa cian ko kak...tak sehat rupenye....get well soon kak...mkn obat okey!~

    ReplyDelete
  3. TQ cek lala & Lieya.. doakan akak..:)

    ReplyDelete
  4. nama klinik tu sungguh comel : klinik senan, hihi, cepat2 sembuh ek rinna

    ReplyDelete
  5. selamat merehat2kan diri ye kak!

    & jgn lupa abiskan antibiotik.. :)

    ReplyDelete
  6. oke la dpt mc..bdn mtk rehat tu dia skt =)

    get well soon kak!

    ReplyDelete
  7. Semoga Ceppat sembuh Rinna..saya ni dah seminngu suara jd cam rockers..batuk demam semua ada...

    ReplyDelete
  8. Mekasih..kat Yana, Rizz, MDT & Shibam..for the wish.. :)

    ReplyDelete
  9. rajin2 makan ubat kak... ;)

    om ke APA KATA HATI pulak,
    KERANA SEGUGUS KUNCI

    ReplyDelete
  10. jgn lupa makan ubat.. cuaca tak menentu ni.. lebihkan minum air masak

    ReplyDelete
  11. smlm akak x sehat ye....mkn ubat k....semoga akak cpt sembuh..bleh rewang2 kt blog...hehe

    ReplyDelete
  12. alahai ciannya....get a good rest & jgn tensen2 yer

    ReplyDelete
  13. hehehe nasib la... akak cepat sembuh kalau tidakkkk .....makan ubat ye kak

    ReplyDelete
  14. ala..kesiannya rinna
    cuaca lani ..panas sgt...hujan lak
    rehat dan mkn ubat ye..

    ReplyDelete
  15. alaahaii..demam ek uols...get rest ok

    ReplyDelete
  16. have a good rest rinna .. adakalanya kita perlu MC .. rehatkan minda dan badan tuu perlu .. tapi kalau rehat sbb sakit jadi x rehat kan sbb menahan sakit ..
    aper2 punn semoga cepat2 sembuh :))

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss