Friday, November 19, 2010

Aduhaii.. Nak Letak Tajuk Apa Nie....

Haa..kan tak reti laa nak letak tajuk apa.. hentam aje laa.. kan.. kalau blur² aku letak tajuk gitu je laa... yer..hehehe

Semalam dan hari ni hubby aku cuti lagi.. jelesnya laa aku. Pagi still anta aku ke pejabat tapi pas tuh dia gi jumpa kawan² dia laa.. Kalau cuti pun cam tak cuti jerk. Lepas clock-in, weols gi bersarapan kat Rumah Universiti pas tu dia antar aku ke ofis semula..

Pada hari Ahad, 14 November 2010, pagi tuh dalam pukul 10 lebih weols keluar. Cadangnya nak survey² klinik untuk sunatkan anak aku.  Mula tuh dah nak fix dah kat satu klinik nie tapi bila tanya guna cara apa..dia orang kata cara biasa jer.. jadi aku tak jadi laa sebab kalau boleh aku nak sunatkan dia guna 'smartclamp'.  Jadi weols pun pusing² laaa lagi.  Terjumpa laa banner yang sekolah dia ada wat bersunat beramai² kat sekolah.  Jadi weols call laa cikgu yang handle program nie dan semalam hubby dah gi ke sekolah dan dah register.  Weols bayar RM130 jer.  Insyallah.. 24 November 2010 nie, weols akan bawa anak aku bersunat laa..  

Ini laa budaknyaa yang akan disunatkan itu.. 
Dia dah gabra dah bila weols bawak dia 
gi klinik nak booking date tuh.. 
dia ingat dah nak kena potong.. 

Dua beranak nie bersarapan roti sardin dan roti kosong..


Ini aku punya laa.. Meehoon Soto

Hmm..sambil menikmati keenakan meehoon soto

Bang.. jgn lupa tinggalkan sikit roti sardin tuh bangg.. hehehe


9 comments:

  1. Hehehe..siap ader pesanan tuk abg dia suruh tinggalkan roti sardin tu...

    ReplyDelete
  2. mee hoon soto memang akak suka sangat.letak tajuk makan-makan je.senangkan.akak pun cam tu, nak pikir tajuk , pening

    ReplyDelete
  3. sedapnya makan meehoon soto pagi2..nak pulak boh cili api pedas2..fuh..nikmat..

    ReplyDelete
  4. mcm sedap ajer sup tu..sedap tak

    ReplyDelete
  5. dah besar dah dia nak kena potong dah yer....sedapnyer mihun soto tu hehe

    ReplyDelete
  6. heheh..dh nk kn sunat yek..pengalamn smpai ke tua tu..

    ReplyDelete
  7. adeh letak jek tajuk ape2 aje uols haha

    ReplyDelete
  8. salam. wah, dah lame xmkn roti sardin..*terliur* btw, im following ur blog..hope boley folo saya balik..tq.. =)

    ReplyDelete
  9. Rinna: Heh3....musim budak2 diunatkan skrg nih!

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss