Tuesday, November 02, 2010

Karnival Sekolah

Ahad, 31 Oktober 2010

Hari ni sekolah anak aku ada wat Karnival Jogathon tapi anak 
aku tak masuk laa larian tuh.. Weols cuma pergi ke sekolah 
dalam pukul 11 pagi. Iye laa dah beli kupon RM10
dari cikgu hari tuh.. kalau tak pakai rugi laa plak.

Macam² aktiviti dan bermacam² gerai yang ada.. 
Gerai jualan yang jual makanan
 dan minuman pun ada..banyak tapi weols tak beli
pun makan kat situ cuma beli air jer.. dahaga sangat
sebab cuaca tengahari tuh panas sungguh.

Weols tak lama pun kat situ.. dalam pukul 12.30 
weols pun balik laa..singgah kat pizza hut 
belikan anak aku ciken wings & speggati jerk 
tah napa suka laa plak dia makan tuh.. dah
beli tu balik umah laa.. tak de singgah mana²



Baru sampai.. 

Basikal Drift



Tengok belakang tuh beratur panjang nak masuk 
Rumah Hantu..tak jadi laa lama sgt..

Anak aku sempat laa main kat sini.. masuk RM3 main laa utk
15 minit

Tersenyum jerk walaupun cuaca panas..tuh..

Anak sibuk sgt nak beli cam trompet tuh..kuat betul bunyinyaa..
bingit telinga..

Singgah beli buku..cerita utk anak aku..

Tuan tanah kedaung pun nak pose kejap..heheh


Hubby aku tuh teringin kut nak naik basikal dirft tuh tapi..
sebab yg ramai naik semua nya budak² jer
terbatal ler hasrat..hehehe..

Comei betul arnab besor² plak tuh.. kalau nak masuk
kena bagi kupon 3 hengget.. 


8 comments:

  1. betui2 kak..kalu x g karnival tu tmbh2 dh beli kopun syg plak..

    ReplyDelete
  2. meriahnya karnival ni yer zaman dulu adala KUPON tapi takler sehappening ni siap ada rumah antu tu hehe

    ReplyDelete
  3. teringat zaman2 sekolah dulu berjogathon, siap singgah rumah minum air..haha!

    ReplyDelete
  4. karnival sekolah adalah best.hijau nampak baju ko rinna.peberet akak tu.

    ReplyDelete
  5. kaka sekolah tue tak jauh ngan umah angah hehehe

    ReplyDelete
  6. gitu la kan kak...ade anak2 sekolah kene join aktiviti anak2 plak kan kak...

    kak, lieya suke tang basikal drift tu, pes time lieya tau..c.ayalah ....mmg kreatif budak2 sekolah anak akak nie....

    ReplyDelete
  7. meriahnya karnival sekolah ni ..nampak cikgu2 buat bersungguh2..hebat cikgu sekolah tu!

    ReplyDelete
  8. sekolah besar2 je yg berani wat cenggini..dan mesti dpt sambutan. Kat tepen ni..ada ler beberapa je yg berani pun.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss