Friday, November 26, 2010

Hari Bersejarah Dalam Hidup Anakku - Prt 2

Selepas dah cabut undi.. ada acara bergambar beramai² plak. 
Semua anak² beratur.  Macam² posing cikgu suruh dia orang
nie buat..tapi tengok muka budak² tak de yang gembira
sangat pun.. 

Bergambar beramai² bersama geng² sunat

Itu dia anak kesayangan aku..


Lepas acara bergambar beramai² semua anak² dikehendaki beratur.  
Ada plak acara berarak.  Ada bapa ambik kesempatan nak dukung anak
Hubby tak dpt nak wat gitu sebab dia ambil video..
Berarak diiringi dengan paluan kompang..


Tukang kompang ada laa dalam 4 orang


Perarakan bermula..

Tu dia.. bomba dan siap sedia..

Dah abis berarak dia orang ni berkumpul dan acara mandi manda plak.
Ahli bomba akan memancut kan air kat anak² ini.  Zaman dulu² mandi
sungai, tapi zaman sekarang mana ada sungai kat KL nie yang ada pun
kotor cam na nak berendam.  So simboliknya panggil bomba aje laa..

Seronok anak² ini semua kena siram

Ibubapa sibuk ambil gambar anak² masing².  
Macam aksi anak² ini buat..

Mengigil² masing² kesejukan... siap baring² lagik

P/s : Nanti sambung lagi part akhir..

10 comments:

  1. wahhhh....syok kena pancut air bomba tu le..haha

    ReplyDelete
  2. meriahnye kak rinna....ade masuk paper kan ...sebab lieya ade terbace pasal bomba dok siram budak2 nak sunat nie...

    bagus gak buat camni, bagi budak2 ni hepi sebelum takut n seterusnye tersadai kat umah sebab berpantang heheeheheheh....

    ReplyDelete
  3. haaa bukan main layie budak2 tuu ken siram haaa
    hoyeyyy kalau ieda suke sgtlahh hahaha
    ermmm siao sedialah tuu nak kena potong .. heheheh

    ReplyDelete
  4. woho! shiokknye kena sirammm :)

    my rebina boy insyaAllah next year :)

    ReplyDelete
  5. Nak senyum apa nyer...mau kena potong!!!bessnyer kena siram beramai2 hehe

    ReplyDelete
  6. wahhh sronok berbaring, lepas sronok, ada lak yg nangis, nak kena sunat

    ReplyDelete
  7. wah best nyer teringat lak zaman2 aku nak berkhatan dulu...hehehehe takut beb tp anak jantan pe takut kan..hero la katekan..

    ReplyDelete
  8. wah sonoknye budak2 nk sunat...tpi dlaam hati depa mana tau...huhu

    ReplyDelete
  9. wah3.. syoknye sunat ramai2.. nseb bek dh sunat lme dh.. ekeke... nice one kak..

    ReplyDelete
  10. seronokye kena siram dgn bomba.. harap mudahlah masa proses berkhatan

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss