Monday, November 29, 2010

Hari Bersejarah Dalam Hidup Anakku - Prt 3

Dah selesai mandi manda..masuk kat kelas tukar baju.. 
pakai t'shirt dan kain pelikat. Kain pelikat budak nie dapat 
dalam goddie bag.... nasib baik dpt free..kalau
tak kena pakai kain pelikat ayah lee plak..

Tak lama lepas tuh mula laa nama kena panggil...
ingatkan dapat no. 2 leh laa ilex sikit rupanya..kena masuk
dua²..sebab ada dua katil..sebelah menyebelah.. 
Rasanya elok gak dapat cepat.. leh cepat balik.. kang
kalau tunggu lama² lagi laa takut dia....

Telah selesai tukar baju ngan kain.. hati berdebar²


Muka yang cuakk..

Sempat posing ngan ayahnyaaa...

Muka yang control.. sakit.. Masa ini doktor tengah inject
ubat bius.. sedang tenangkan dia..

Dua orang pakar perubatan..

Masa nie.. dia kata tak de rasa sakit pun..rasa pun sikit jerkk..

Muka yang kepenatan selepas menangis.. 
maklumlaa ubat bius.. lepas 2 jam dah abis
mesti laa sakit..

Pada sapa² yang akan wat smartklamp akan datang.. lepas abis tuh 
bagi laa anak² korang ubat tahan sakit cepat² iye laa.. masa kena
 potong tak laa sakit sebab ada ubat bius yang 
sakitnya bila ubat bius tuh dah abis.. maklum laa kulit 
kena potong kan sakit....


Makanan :  2/3 hari nie aku bagi dia makan sup ikan haruan &
nasi putih..kdg2 tuh wat goreng ikan bilis.. tak de bagi
makanan yang gatal² pun... 


Selamat laa sudah..anak aku yang bakal akan menginjak
dewasa ini.. aduhai cepatnya laa masa berlalu..adess....



14 comments:

  1. uhuhuhu! selamat sudah...dah besar la anak teruna sorang pas ni :)

    ReplyDelete
  2. Dah rasa pengalaman tu, bila anak kita yang lelaki bersunat.kita plak berdebar-debarkan. dah masuk jawi dah orang panggil.rina jangan bagi minum air banyak.jangan makan benda gatal.

    ReplyDelete
  3. dah jadi terunalah pas ni..

    sian tgk muka dia time snap pic..
    boring habis..huhu

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...selamat sudah yeak kak....dah ade anak teruna akak hah heheheeh......

    tu le, maau tak sakit kan kak bile bius tu dah abis...ni kirenye akak jagepantang die la yeak..share2 ar cite pantang lak kak...apeyg akak masak n bagi die mkn....

    ReplyDelete
  5. woo tahniah utk anak akak..slmt dtg ke alam dewasa..eh pra dewasa..hihi~ semoga dia jd anak yg soleh ye kak! =)

    ReplyDelete
  6. cannot imejin la time akim berkhatan next year :)

    ReplyDelete
  7. huhhuh ciklinn pun rasakan debarannya..... hoyerrr sudah anak jantan kamu skrg... leh ngorat2 dah.. hahha

    ReplyDelete
  8. kena jaga makan takut bentan ajer...

    ReplyDelete
  9. wah dah jadi anak bujang la... lepas nie...
    apa2 pun kenalah berpantang

    ReplyDelete
  10. dah bersunat ye..tahniah..x nangis..smartklamp ni baguskan..kita pun x susah nk cuci kan..bersih je..

    ReplyDelete
  11. yihaaa..dah bujang trang tang2 la kekeke

    ReplyDelete
  12. samala cam ami dulu, masa bersunat tu, boleh sengih2 lagik, lepas habis ubat bius, meraung sakannn...hehehe

    ReplyDelete
  13. dah bujang ye.. lepas ni mesti kena smart2 sikit.. hehehe

    ReplyDelete
  14. wah...tahniah utk anak akak...dah besar dah dia yer...tapi bagus dia x takut dan tak lari, setenagh budak ada yang lari kan?

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss