Wednesday, November 10, 2010

Saerah Nikah Senyap-Senyap

Saerah & Suaminyaa..

KUALA LUMPUR - Siti Saerah yang merupakan adik kepada penyanyi wanita nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza dipercayai telah bernikah pada 27 Oktober yang lalu.


Menurut Rozie Abd. Razak, Saerah, 27, yang pernah menyertai program realiti TV, One In A Million musim kedua pada tahun 2008 telah bernikah dengan lelaki yang dikenali sebagai Epul atau Saiful Anuar, 27. Pasangan suami isteri itu kini dipercayai sedang berbulan madu di salah sebuah pusat peranginan di Johor.
"Memang saya akui yang adik ipar saya itu telahpun bernikah kira-kira dua minggu yang lalu dan majlis hanya dibuat secara sederhana sahaja dihadiri oleh ahli keluarga terdekat kedua-dua belah pihak di Kuala Lipis, Pahang.
"Bagi kami sekeluarga, apa yang lebih penting ialah Saerah sekarang sudah selamat bernikah dengan lelaki pilihannya dan menjadi seorang isteri sekarang," ujarnya ketika dihubungi Kosmo! semalam.

Kredit : Kosmo Online


p/s : Senyap² minah nie kawin.. ingatkan dulu intim ngan Imran Ajamain..tup² nikah ngan org lain plak..hmm.... Walau apa pun.. Selamat Pengantin Baru buat keduanya.. moga kekal hingga ke akhir hayat.. 

17 comments:

  1. teringat jumpa masa raya di Lipis dulu...comot jer saerah ni..semua serbu siti saja..

    ReplyDelete
  2. uish xkan la..kawen senyap2..nape ek..nk kata xmampu kakak jutawan..lg mengundang byk gossip kawen senyap2

    ReplyDelete
  3. jodoh dah sampai kawen ler...tp awat kawen senyap2 ...yang baik tukan elok diheboh2kan ..hehe

    ReplyDelete
  4. elok la..nikah lagi bagus..nak buat apa pun xde sapa nak marah..

    ReplyDelete
  5. benda yang baik elok disegerakan .betul tak?

    ReplyDelete
  6. oh.. sudah nikah ye... alhamdulillah..

    ReplyDelete
  7. dia x spopular kakak dia kut...tu yg x heboh2..hehe

    ReplyDelete
  8. laaaaaaaaaaaa dah kawin ke...senyap2 lak tu.....moga2 bahagia laa selama2nya...

    ReplyDelete
  9. dia nak macam akak dia kot biarlah rahsia... hehehee

    ReplyDelete
  10. huhu...hebat betul dua beradik ngan siti ni. hebat sbb gosip..lebih dari kakak/adik dorang ni ler, ngee..
    Tp doa yg baik2 je ler utk dorang. Semoga yg nak bercerai...tak jadi bercerai leh berbaik balik. Semoga yg kawen ni lak..biarlah kekal selamanya. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  11. aah aku setuju ngan posh .. awat senyap2 kan .. kalau kawan ngan org tu org nie, nak lakkk cite sana cite sini .. ermm dah kawin nie senyap2 lak ..

    mcm2 hal artis2 skrg nie kann

    ReplyDelete
  12. hmm...dh kawin...tk boleh nk cakap pe dah...

    hanya mampu ucapakan selamat pengantin baru..semoga kekal bahagia hingga ke akhirnya..>Amin.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    APA KATA HATI GIVEAWAY

    ReplyDelete
  13. skrg ni dah terbalik.. nikah senyap2.. maksiat terang2.. adehh.. papepun selamat pengantin baru la ye..

    ReplyDelete
  14. kawin senyap2 esok lusa tau2 dah cerai lak kan...mihahha

    dunia artis uols

    ReplyDelete
  15. nikah senyap2 ni bahaya..
    mengundang fitnah..satgi orang kata dah buncit dulu sebelum kawen.lagi susahkan.?sebab tu la orang kata bila kawen kita kena heboh2 kan..orang yang buat fitnah berdosa tapi yang mengundang fitnah jugak berdosa..

    ReplyDelete
  16. apodaaa..wt bnda baik pn snyap2...ish2..

    ReplyDelete
  17. Rinna: Kita sama2 doakan kebahagiaan utk keduanya. Yg penting mereka dh buat perkara yg baik.....

    p/s: Salam perkenalan dari saya ......AZZEY......

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss