Thursday, November 04, 2010

Selesai Urusan.. Makan Laa Plak..

Hari ni hubby aku EL. Katanya ada hal nak diuruskan dan
kebetulan jugak aku nak dia antarkan aku ke bank.

Lepas selesai urusan bank, weols pun pergi la makan.
Aku pun dah lama tak datang makan kat sini. Kiranya..
cam teragak laa nak makan ikan bakar. Jadi weols
pergi laa makan kat Gerai Ikan Bakar Jln Bellamy.

Biasa laa macam² ikan ada.. aku ambik ikan pari
dan ikan cencaru.. yang buat sedap tuh cicah
kicap ngan sambal belacan. Hmm..sedappnyaa..

Dah makan apa lagik balik ofis laa.. hubby aku
plak ada hal lain.

Esok semua orang akan bercuti Deepavali..
So selamat bercuti..kalau balik kampung berhati²
di jalan raya.. yer..
Aku makan kat Gerai yang ini..
Masa sampai tuh keadaan sekitar memang ramai sgt orang..


Ini nasi aku.. lauk rebung perut, sayur kangkung,
 ikan masin ngan ikan pari bakar


Ikan Pari Bakar.. Ikan cencaru tak sempat ambik gambar..


Brruuppp alhamdullillah kenyangg.. tinggal rangkaaa..jerk..


Hmm..sedap gak air asam boi.. tuh...
Mula² hubby ambik air laicikang tapi tak berapa sedap..
dia ambik ler air asam boi..

Hmm..tak sedapp..tak abis pun

p/s : Aduhaaii..ngantuknyaa mata aku skrg nie..korang layan laa yer gambar yg ada nie..

10 comments:

  1. wah lunch ikan bakar yeak kak rinna.....sedap tu kak...mmg wjaib ar masuk opis kene ekon mate pun kuyu kak heehehheh...

    lieya plak kak suke ikan keli bakar......hadoi....lagi2 dibakar ngan daun pisang mcm kedai yg akak pergi, lagi laa syok...wangi semacam jek ikan bakar tuh.....

    selamat bercuti kak esok!~

    ReplyDelete
  2. Sedapnya lauk macamni kalau mkn tengahnhari...ikan bakar tu yg buat kecur air liur tu....

    ReplyDelete
  3. uishhh sedap tul rebung perut tuu .. peberet ieda tuu ..
    ikan pari bakar punn .. huhuhu lapaq lah pulakkk :))

    ReplyDelete
  4. sedap tu makanan..
    selamat bercuti

    ReplyDelete
  5. dengar gak ikan bakar belammy ni sedap tapi nk trjah punyalah jauh huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. tekak pahit ni minum air assam boi..uhhh sedapnya

    ReplyDelete
  7. Sedapnya ikan masin bulu ayam tu.Meleleh air liur tengok ikan pari bakar cicah air asam.mabeles

    ReplyDelete
  8. erm...air asam boi..ataupun asam boi blend..mmg sedap ler..
    rasa mcm mkn eskrem m'sia masa zaman sekolah2 dulu je..hehe
    maleh nak buat dh eskrem tu. Budak2 ni asek dok amek je tak kira ler hari tu hujan ke tak ke...
    somi tak bg. tak baik utk kesihatan, katanya, ngee..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss