Thursday, December 02, 2010

Aku Akan Bercuti

Yeehhaaaa.. esok aku cuti..
Aku dah pun ambil cuti esok dan Isnin
Iye laa kan hari Selasa.. kita akan menyambut
Awal Muharam
kiranyaa dapat laa 5 hari cuti ..yahoooo...

Aku sekeluarga akan pergi ke Pahang
Hari Keluaga UniKL BMI.

Sekejap je rasanya dah setahun.. baru sangat rasa 
weols gi family day kat Penang tahun lepas
nie dah nak pegi balik.. seronok lak rasanya..

Aku kalau cuti jarang dapat update blog
faham² aje laa.. berukband skrg nie dah slow sikit
lagi pun senang sikit update dari ofis...laju jerkk.... 
sunyi laa blog aku nie.... so 
Jumpa lagik minggu depan....


9 comments:

  1. Selamat bercuti kak rinna...
    lala minggu depan cuti seminggu...
    yea! yea! yea!

    ReplyDelete
  2. wah uols pun gi holiday gak..ok ok taking care ye..don noty2 tau

    ReplyDelete
  3. sealamt bercuti rinna
    haaaaaaaaa leh jumpa ..
    ieda di ktn .. anything do call me
    0179735306

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti sis rina.. :)
    salam perkenalann

    ReplyDelete
  5. bestnya rinna..
    Unikl MFI isnin ni family day kt Bukit tinggi.

    ReplyDelete
  6. Selamat Bercutiiiii...Enjoyyy yerrr...

    ReplyDelete
  7. Ini adalah pertama kalinya saya saya kunjungi di sini. Saya menemukan banyak hal menarik di blog Anda terutama pembahasannya. Dari ton komentar pada artikel Anda, saya kira saya bukan satu-satunya memiliki semua kenikmatan di sini! terus bekerja dengan baik.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss