Tuesday, January 25, 2011

Sah! Fasha Dan Jejai Dah Putus

Mula² menafikan khabar angin.. dah putus.. akhirnyaa.. mengaku jugak..

Kredit Murai.com


25 JAN 2011: Baru beberapa hari lepas Murai Batu siarkan berita mengenai pelakon kontroversi Fasha Sanda dan kekasihnya Jejai yang dikatakan telah pun putus. Ha, hari ini berita yang sama dilaporkan di sebuah akhbar tabloid yang mana hubungan cinta antara mereka telah pun berakhir.

Khabarnya semua itu berlaku selepas Jejai pulang dari bercuti bersama bekas isterinya, Nora Danish dan keluarga dari Jepun.

Namun punca perpisahan tak pula diberitahu. Biasalah, selebriti mana yang hendak menghebahkan punca keretakan hubungan cinta dan perkahwinan mereka. Alasan klise yang diberikan, tak ada jodoh dan suratan takdir.

Walaubagaimanapun, ada juga mulut-mulut jahat mengatakan punca hubungan mereka berantakan disebabkan Nora Danish. Nora dikatakan menjadi batu api menghasut Jejai untuk membenci Fasha.

Namun Jejai menafikan segala fitnah yang mengatakan Nora adalah punca perpisahan mereka. Bahkan Jejai juga secara terbuka memberitahu Nora kini sedang mengenali hati seseorang. Wah siapa tu?

Apa pun Murai Batu tabik spring dengan Jejai kerana enggan mendedahkan punca perpisahan mereka, katanya biarlah hanya mereka sahaja yang tahu apa yang berlaku. Murai Batu pasti, tatkala ini Jejai dan Fasha mungkin dalam fasa yang tegang. Jika ada ruang untuk dibaiki mungkin boleh dilakukan tapi kalau dah tak boleh, anggaplah tiada jodoh.

Mungkin selepas ini Fasha mahupun Jejai akan bertemu dengan pasangan yang lain lebih serasi.

Murai Batu: Dengar kata ada bapa mertua yang tak suka dengan pilihan anaknya memperisterikan seorang artis ni, tapi depan media buat muka pasrah!

12 comments:

  1. dunia artis yg penuh kontreversi....

    ReplyDelete
  2. bagus la kak.....fasha tu patut pun dpt balasan camtu....lepas ni kite tgk lelaki kaye mane die nak himpit....

    ReplyDelete
  3. memang tak sesuai pun

    kesian nora pula kena salah

    ReplyDelete
  4. waktu merampas kecoh... waktu bercinta pun kecoh... skg putus lagi kecoh.. adoi laa depa niee...

    ReplyDelete
  5. yeay yaeay fasha sendal dah putus ngan jejai .ntah ntah propa je rinna.dorang tu bukan boleh caya.

    ReplyDelete
  6. Mcm2...
    Hari ni mmg penuh je blog kawan2 ngan citer panas ni..huhu..

    ReplyDelete
  7. hai rina,

    si fasha ni dari mula sampai akhir mmg controversy, kan.

    apa2 pun, dia org jadi atau tdk .. kakchik tak kesah. tak minat pun kat dia tu. hihi ..

    ReplyDelete
  8. adalah hikmahnya kalau tak de jodoh

    ReplyDelete
  9. ermm sekejap jer tuu .. tgk lah nanti mereka baik balik ekekekek

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss