Wednesday, March 02, 2011

Aku Tak Berapa Nak Sihat..

Semalam aku MC.. hari nie masuk keja pun
cam tak de mood jerk.. Batuk ngan tekak 
aduhaii..rasa gatalnyaa.. pas tuh bila batuk
plak sampai ke kepala sakitnya..

Hubby aku balik  petang tuh dari ofis baru aku
pegi ke klinik.  Dapat laa ubat batuk,
antibiotik. Walaupun tak de demam
aku mintak gak laa ubat demam dan 
doktor ada bagi jugak ubat tahan 
sakit.. tapi aku tak makan laa..
Melainkan kalau sakit sangat..kan.

Mood hari nie pun ke laut gak ler
Nie nak update blog pun rasa cam
malas jerk.. tapi kang sepi plak 
blog aku nie.. 

Nasib baik sampai kat klinik tak de orang ... 
dah dapat tunggu tak sampai 5 minit
terus masuk jumpa doktor


Hubby tersayang tolong ambik kan ubat..


Ini ubat yang aku bawak gi ofis.. 
ubat batuk tinggal kat umah.. Kalau tekak tuh 
gatal sangat aku makan Dequadin..jerk


10 comments:

  1. cuaca sekarang tak menentu, sebab tu la mudah kena batuk, demam & selsema.

    Kat Penang ni pun kejap ujan kejap panas.

    ReplyDelete
  2. assalam rinna..
    dalam sakit2 sempat lagi tangkap pic Mr. Hubby yea..caiyok2 laaa..get well soon jgn lupa makan ubat tauu!!!

    ReplyDelete
  3. get well soon kak...jgn minum ais kay..

    ReplyDelete
  4. dee pun samalah rinna..take care tau..batuk dee x baik2 lagi..

    ReplyDelete
  5. Kesiannya Rinna cam kita, batuk tak henti-henti. Kalau dah pergi klinik ,okeylah, tapi kena makan antibiotik sampai habis.okey rinna take care.

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh...minum air masak banyak2 hokehhh

    ReplyDelete
  7. bw bw bw here. folow skali yah. nice blog :)

    ReplyDelete
  8. erm..musim skang ler batuk2 ni..
    adik sy dok kat KL tu pun batuk teruk katanya..erm..

    semoga cepat sihat..amin

    ReplyDelete
  9. akak pergi klinik nie yer...sama ngan penal klinik hubby la kak

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss