Monday, March 14, 2011

Ke Tone Excel

Sabtu, 12 Mac 2010.. Hubby aku mengajak weols ke Tone Excel Sdn Bhd.  Katanya.. dia dapat Lucky Draw.  Aku memula tuh tak percaya laa..so aku ikut laa dia pergi ke sana.  Pejabat Tone Excel ini terletak kat Bandar Sri Petaling.. kiranya kat belakang C4 Endah Parade laa..  Nak tau lebih lanjut pasal Tone Excel klik SINI

Hubby aku dapat RM200.  Kira rezeki weols laa hari tuh. Alhamdullillah..Lepas balik dari Tone Excel weols terus ke Giant Tmn Connought.  Ingat nak carik  DVD untuk XBox anak aku.. iye laa dah cuti² sekolah nie boleh laa dia layan game tapi kat kedai yang selalu jual DVD tuh tak de plak banyak choice dan kedai² kat sekitar situ pun cam tuh sebab takut kena rush jadi dia orang tak berani simpan DVD game tuh.

Dah tak dapat beli game aku singgah ke Giant kejap..beli sikit barang dan terus balik umah sebab ada orang nak delivery barang yang aku beli 2 minggu lepas.  Lepas Asar weols kuar balik ke C4 cari lagi DVD kat situ plak.. nasib baik ada.. dapat laaa 2 keping.  Aku plak singgah kat kedai kat situ beli seluar slack putih.  Sebelum balik tuh singgah KFC tapau untuk weols makan malam tuh..













8 comments:

  1. betul2 dpt 200? ur hubby pakai tunetalk ke sis..

    ReplyDelete
  2. wow bestnye lucky draw dpt duit, tahniah

    ReplyDelete
  3. Rinna, bestnya dapat duit terpijak cam tu.RM200 sapa nak kasikan.

    ReplyDelete
  4. wahh.. rezeki

    tapi, camno leh dapat tu?

    ReplyDelete
  5. wah rezeki terpijak ni. bukan senang nak dapat 200 tu. memang lucky la.

    ReplyDelete
  6. Rate tunetalk tu murah tak?

    Nka jarap celcom bagi cabutan ni..kirim salammmm :P

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss