Friday, April 08, 2011

2 Tahun Dah.. Kejapnyaa..





Hari ini 8 April 2011, genap laa usia blog aku nie 2 tahun.
Sekejap betul masa berlalu dah bertambah usia blog aku nie.
Terima kasih pada teman² blogger dan pembaca senyap
yang sudi singgah ke blog aku yang tak seberapa ini.


16 comments:

  1. hepi beday rinnamanja.blogspot.com. moga terus berkarya dengan cerita ceritun penuh warna warni

    ReplyDelete
  2. slamat ari jd blog rinna...hehe,,

    ReplyDelete
  3. congrats kak rin :)

    next month turn kita berdua plak ye..hehe

    ReplyDelete
  4. wow dah 2 thn, cepatkan masa berlalu, anyway happy 2nd birthday, semoga semakin rajin memblog

    ReplyDelete
  5. Nieza ~ TQ..sama2 la kita warnai dunia blogging ini..yer.. sementara ada idea nie..hehehe.. :)

    ReplyDelete
  6. MDT ~ Iye laa next month kita plak ekk.. berharijadi..hehehe.. :)

    ReplyDelete
  7. happy birthday untuk belog akk...=))

    ReplyDelete
  8. eppy bday buat rinna blogspot .. ieda x pernah tahu bile ari jadi blog ekekekek sabor je kan huhuh

    ReplyDelete
  9. hepi anniversary! .... eh, ker hepi besday?? :D

    ReplyDelete
  10. amboi tak menahan nengok kek rina tu.sama-samalah kita kunjung berkunjungan.jom tiup lilin tu.he he

    ReplyDelete
  11. hapy bday to ur blog...senior ni....keep blogging taw

    ReplyDelete
  12. selamat ulang tahun yr blog kak rin

    ReplyDelete
  13. happy birthday to ur blog k rinna..terus berblogging ye..

    ReplyDelete
  14. erm..makna..dkt 2thn gak ler kita bersahabat kat alam siber ni ye..hehe

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss