Tuesday, April 05, 2011

Cuci² Mata Ke Jalan Pasar Pudu

Terima kasih pada teman² yang medoakan kesihatan aku.  Aku masih lagi batuk nie.. Macam² cara telah dicuba.  Hari Sabtu hari tuh aku cuba laa ada member ofis suruh aku ambik kapur dan perahkan dengan limau sapu kat leher.. Aku buat tapi tak berhasil gak.. Mungkin tak sesuai atau tak kena ngan aku kut.. Ubat antibiotik pun dah abis.  Aku biarkan aje laa.. kadang².. hilang dengan sendirinya.. tapi iye laa rimaskan dibuatnya.. sampai malam susah nak tido.. Fobia betul kalau kena batuk gini.  Hari Sabtu memang aku tak kemana² laa berehat aje kat umah.

Semalam Ahad,  weols pergi beli barang dapur kat TESCO Maluri.  Biasa laa awal² bulan pergi laa belikan.. dah banyak barang yang habis.  Dah selesai membeli di TESCO, hubby ngajak weols ke Jalan Pasar kat Pudu.  Aku sebenarnyaa nak cari radio kecik.  Iye laa bila dok dapur leh gak ler dengar radio.  Biasa laa macam² yang dijual disitu.. Anak aku dapat laa membeli kereta control.  Ini tah kereta kontrol yang ke berapa pun dah tak tau dah.. Rasanya banyak kali laa beli.. abis rosak.  Anak aku nie kalau beli barang utk dia.. tak tau nak jaga laa.. tuh yang susah tuh..  Aku mulanya melarang hubby beli.. tapi dah anak dok merengek je kan.. belikan ler jugak.. Anak aku mulanya nak suruh belikan helikopter.. tapi iyelah tuh bukan untuk mainan budak² tapi tuk mainan orang dewasa.









Aku plak dapat beli radio yang boleh main CD nya.. tapi bukan laa branded item.  Janji boleh cari canel..dan boleh dengar dan cukup laa.. Dah selesai beli apa yang dihajati balik laa.. Singgah kedai tapau nasi.. untuk makan malam terus..kenyang pewut.. 

Malam layan plak Anugerah ABPH.. Tahniah buat semua pemenang.. Persembahan dari pengacara hingga laa  ke persembahan pentas .. best sangat.. kira tak de laa boring..



9 comments:

  1. best soping macam ni.. rasa tenang je..

    ReplyDelete
  2. wahhh.. pasni boleh masak sambil nyanyi2 kat dapo :D

    ReplyDelete
  3. hamboi hamboiiiiii duk kat dapoq pun nak dengaq radio no....

    ReplyDelete
  4. pergi pasar pudu, mcm2 mau...

    ReplyDelete
  5. Ingat Na..ko jgn Poco-poco pulak kat dapur..hehe

    ReplyDelete
  6. rinna...pasar pudu ngan jalan pasar ni tempat yg sama ke? hehe..
    sbb penah gak beli mende2 elektronik cenggini..tp kat jalan pasar la..hehe

    ReplyDelete
  7. waa seronoknyaaa abang tuu dpt keter control yeee .. ekekekek :))

    ermm tul tu rinna .. ieda di dapur pun ada radio .. senang nak dengar azan ke ape2 ker specially nak dekat pose nie .. kita amat2 perlukan radio :)

    ReplyDelete
  8. wah..makin meriahlah dapur dengan sound yg wnak2 didengar....

    harap lebih bersemangat masak yg sedap2..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss