Thursday, April 21, 2011

Hafiz & Adira Mengaku Bercinta





Hafiz(AF7) mendedahkan kisah hubungannya dengan Adira demi untuk memulihkan reputasi kekasihnya yang didakwa mengamalkan hubungan sejenis. - FotoMOHAMAD HASRUL

PETALING JAYA: Juara Akademi Fantasia musim ketujuh (AF7), Mohd Hafiz Mohd Suip atau Hafiz, 21, mendedahkan sedang hangat bercinta dengan penyanyi Adira (AF8) sejak lima bulan lalu.



Hafiz berkata, pendedahan itu bukan untuk mendapatkan publisitimurah sebaliknya bagi menjelaskan tanggapan serong sesetengah pihaksebelum ini yang mendakwa Adira menjalinkan cinta sejenis.



"Saya atau Adira tidak mahu kecoh-kecoh tentang hubungan kami.Malah, ketika Adira 'diserang' gosip yang mendakwanya menjalin hubungansongsang beberapa bulan lalu, kami mengetahui cerita yang sebenar danmasih mampu mengunci mulut.  "Hakikatnya, dia seorang gadis yang baik dan sama sekali tidak seperti yang digembar-gemburkan.



"Saya berharap dengan pengakuan ini dapat membersihkan nama Adira dimata umum agar tiada pihak terus berpandangan serong padanya," katanHafiz dalam satu pertemuan bersama mStar Online.



Bercerita tentang hubungan yang terjalin secara tersembunyi selamalima bulan itu, Hafiz mengakui sudah lama menaruh hati kepada gadiskelahiran Ranau, Sabah itu.  "Sebenarnya saya sudah menyimpan perasaan pada Adira sejak dia AF8 lagi. Cuma, ketika itu mempunyai pasangan masing-masing.



      




"Kebetulan pula ketika saya sedih selepas putus cinta pada penghujung tahun lalu, Adira muncul memberikan semangat. Lama-kelamaan,keserasian kami itu bertukar menjadi perasaan sayang pula,” katanya.

Sementara itu, Adira yang dihubungi mengakui intim dengan penyanyi lagu Awan Nano itu sejak lima bulan yang lalu.  "Memang saya menjalin hubungan dengan Hafiz sejak lima bulan yanglalu. Malah, hubungan kami diketahui oleh kedua-dua belah keluarga.

"Bagaimanapun, kami tidak mahu menghebohkan hal ini. Saya harapcerita ini tidak diperbesarkan dan semua pihak menghormati ruangprivasi saya," katanya.  Apabila ditanya tentang impak dan penerimaan keluarganya terhadapgosip yang mendakwa dia mengamalkan hubungan songsang, Adira berkata:"Sebagai orang baru dalam industri ini, saya terlalu kerdil untukmempertahankan diri daripada gosip sedemikian.

"Yang penting, keluarga sangat mengenali saya dan mengetahui ceritasebenar. Bagi saya, dengan berdiam diri saja segala fitnah yangdilemparkan itu akan lenyap dengan sendirinya."
Pengakuan eksklusif hubungan mereka ini sekali gus turut menangkis gosip hubungan Adira dengan juara AF8, Shahir. 


Terbaru, Aidra dan Hafiz dikhabarkan akan berduet untuk lagu tema filem Ombak Rindu arahan Osman Ali yang dijangka ditayangkan hujung tahun ini.

kredit : mstar & cari.com

p/s : Wah curlast mengaku mempunyai hubungan. Moga korang bahagia.. laa dik ooi..dan berkekalan  laa hendaknyaa..

9 comments:

  1. kalau dah sampai memalukan..terpaksalah berterus terang sis..baguslah kan..moga smpi ke jinjang pelamin..

    hari tu dee tya..sebab kami berminat nak tau psl wasiat..nti email kat dee eh..

    kat sarina_ibrahim@yahoo.com..ada lagi sorang blogger pun berminat nak tau..

    ReplyDelete
  2. awek dah kena fitnah, baru nak ngaku. bila pulak budak ni bercinta.macam glamer sangatkan.

    ReplyDelete
  3. alahai sweet couple mmg sedondon..

    ReplyDelete
  4. huhuhu tetiba jer mengaku... kalu betul oklah.. swweet jer budak dua nie......

    ReplyDelete
  5. semoga sampai ke akad nikah perhubungan dorang ni. Kalo takde jodoh..ianya akan menjadi laluan pahit yg terpaksa diharungi..

    ReplyDelete
  6. ermm nie cinta remaja .. alang zahid dah nak kawin dah ngan saper tuu .. aling2 putus huhuhuh

    biasa tuu doa2kan jerlahh huhuh

    ReplyDelete
  7. woww itu macam ka..hehe semoga sampai ke jinjang pelamin..

    ReplyDelete
  8. semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss