Thursday, May 19, 2011

Aku Cukup Suka Akan Drama Ini...



Aku sejak dari dolu² sampai le sekarang masih lagik minat
dengan citer Cinderella nie..  Dulu siap aku beli
VCD kalau tak salah ada 6 keping..  skrg nie tak
tau laa pergi mana dah CD² tuh kena selongkar balik
ler jawabnyaa.. Bila ada VCD tuh leh layan citer
ini berulang kali.. addicted betul masa tuh..hehehe
Sekarang nasib baik ada yang tolong upload
 kat Youtube.. leh gak layan lagik..

Citer nie..bagi aku tak de laa membosankan. Rasanya
citer nie fames 10 tahun lepas.. tapi masih lagi
best untuk ditonton..  Aku penah gak baca
novelnyaa.. layan jugak laa.. sama ngan
jalan citer.. drama nie..

Cukup suka dengan lagu Sehati dan Sejiwa..oleh
Haslinda.. tak tau mana pergi penyanyi nie..

Heliza Misbun dan Ahmad Idham dalam citer
nie laa yang dikatakan dia orang nie
bercinta..  tapi  at last
Ahmad Idham kawin ngan orang lain
dan Heliza masih lagik
hidup membujang...sampai kini......


14 comments:

  1. sekarang ni susah nak tgk ahmad idham ni berlakon kan..lebih kepada mengarah dah dia

    ReplyDelete
  2. layan jugak citer ni dulu...

    ReplyDelete
  3. sy pun suka..masa tu..balik sekolah nk cepat2 jer...tkt terlepas cite nih

    ReplyDelete
  4. ahmad idham dulu jejaka malaya kan :) kalo ieda masa sekolah dulu, kalo nak boipren mesti nak muka cam ahmad idham hahahahhaha :)

    ReplyDelete
  5. Assalam Rinna..
    iyea la saya dulu pun memang suka bebenor ngan cite cinderella nie..muka ahmad idham suci jer heheh tapi cite nie kontroversi ahmad idham ngan haliza misbun kan..kan..kan

    ReplyDelete
  6. adalah juga ieda tgk tapi x lah mengikuti ..
    aah dah lama pula x tgk haliza misbun nie .. :)

    ReplyDelete
  7. dulu tok umi pun suka sgt tgk drama ni, siap ikut siri...hehehehe

    ReplyDelete
  8. oowwhh...tau2 cite nie...penah tgk dl kak..ms tu bdk lg..hehe

    ReplyDelete
  9. cerita ni memang berhantu..

    skrg ni tiap2 pukul 7 layan citer nora elena plaks.. :)

    ReplyDelete
  10. dulu cerita ni popular yee..xpernah mis..

    ReplyDelete
  11. aye pon ada beli novel ni..

    ReplyDelete
  12. saya lebih suka Ahmad Idham mengarah filem dari berlakon...

    ReplyDelete
  13. Betullah rinna dulu ahmad idham berlakon bestkan.kita pun suka nengok cite tu.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss