Tuesday, May 03, 2011

Cerita 3 Hari Cuti..

Hari Sabtu yang lepas aku tak de kemana² pun 
sebab hubby aku ada hal.. 
so apa² aktiviti hari tuh tak dapat ler nak pergi. 
Aku nak mintak maaf laa kerana
tidak dapat menghadirkan diri pada yang telah 
menjemput aku tuh..

Hari Ahad plak.. aku ke TESCO Kajang.  Biasalaa 
beli barang² dapor jer.. Balik dari beli barang² 
singgah plak kat pasar malam... beli barang
 makanan ler plak..

Semalam plak keluar nak cari barang elektrik 
kat SenHeng  so dah dapat barangnyaa.. dan 
akan dihantar pada hari Rabu.
Balik dari beli barang tuh weols gi makan KFC. 
laa plak.. 


Sempat lagik bergambar kat SenHeng...


Hubby aku oder Chicken Chop.. Sedap gak..nyum²


Amboi sedapnyaa.. tengok 2 beranak nie makan.. Kat KFC skrg pun
tak de dah botol sos.. suma main picit² jerk cam kat MCD


Sampai gak laa hajat aku nak makan durian.. 
Tebal betul isinyaa.. sedap plak tuh..

p/s : Mcm tak de idea laa plak nak tulis gi mana.. citer ada..cuma cam blank jerk..

12 comments:

  1. amboiiii montoknye isi deroyan tuh..yummiii

    ReplyDelete
  2. tak pi jauh2 pun pi dekat2 pun jadilaa....yang penting mesti mau jalan2

    ReplyDelete
  3. Jd la dapat jugak pi jln2 kan..siap mkn2 kentaki lagi....

    ReplyDelete
  4. Rinna, baru akak tahu hari ni, KFC pun dah tak de botol gak.tak bestlah nak duk sambil tuang sos lebih. amboi montelnya doryan tu.best akak suka doryan.

    ReplyDelete
  5. kak tak boleh tengok durian tuh..
    tak aleh2 terliur pula..

    ReplyDelete
  6. part ada durian tue wanie suka,
    sbb wanie nie "HANTU DURIAN",
    hihihi

    ReplyDelete
  7. ok la tu, banyak per citernya. dh try chicken chop KFC yer, sib baik kena yg sedap. b4 ni ramai yg komplen x sedap

    ReplyDelete
  8. oh ya KFC dah x der botol2 nie .. semua picit2 mcm mcD .. haaa lum gi lagi nie .. kena gi kalau nak tahu ..

    ada chic chop ?? ishh memang kena gi makan nie ekekke

    ReplyDelete
  9. i lum rasa lagik chicken chop kfc nie sis...hubby dah ckp nak gi tapi lum sampai 'seru' hehehehe...

    ReplyDelete
  10. Hmm..tgk org makan KFC ni..tingin lak nak gi mencoba brekfes kat KFC..mcm best..huhu..tp tak tau ler tu..psl bila masa brekfes je..takde pulak nak masuk KFC..kehkeh..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss