Thursday, May 12, 2011

Cunnyaa Bakal Isteri Salih Yaacob

Salih Yaacob bersama dengan 3 isterinyaa..


EMI...akui Salih berbeza berbanding lelaki lain 


KUALA LUMPUR: Abang comel, saya paling suka hidung dia yang mancung kerana itu juga antara kriteria lelaki idaman saya,?kata bakal isteri keempat pelakon, pengacara dan penyampai radio Sinar FM, Salih Yaacob yang hanya mahu dikenali sebagai Emi, 24.  


Gadis manis dari Johor itu bakal disunting Salih, 50, sebagai suri hidupnya, sekali gus melengkapkan kuota poligami Salih yang sudah diamalkannya sejak puluhan tahun lalu.


Majlis perkahwinan pasangan berkenaan dijangka berlangsung selepas Aidilfitri ini berikutan kesibukan Salih mengurus kerjayanya ketika ini selain mahu menyelesaikan beberapa urusan mahkamah berkaitan urusan kebenaran berpoligami. 


Emi berkata, walaupun hidung Salih menjadi antara tarikan padanya, namun dia tidak menetapkan kelebihan fizikal sebagai teras utama memilih suami, sebaliknya keikhlasan dan sifat dalaman seseorang lelaki yang sentiasa diberi keutamaan dalam melayari bahtera rumah tangga.


Rupa paras perkara kedua bagi saya, lebih penting sifat dalaman yang ada pada diri bakal suami dan saya nampak ciri-ciri itu ada pada abang, malah dia banyak mengajar dan membentuk saya menjadi insan baik dalam mendepani perjalanan hidup.

p/s :  Dari hari tuh ura² nak kawin dan nak cukupkan kuotanyaa.. pas tuh senyap.. nie.. dah kuar dah berita.. nak kawin ngan gadis 24 tahun.. Caya laa Abg Salih.. Moga berbahagia dan dapat mengekalkan keharmonian jika berumahtangga kali yang ke 4 ini..


16 comments:

  1. wow... meletup abg saleh. caiyokkkkk

    ReplyDelete
  2. br nmpk pic..td pic xkuar la kak...hehe

    ReplyDelete
  3. cun ke wife die yg br nie...ade pic ke??

    ReplyDelete
  4. makkkaihhh...betul ke si salih ni...power beb!

    ReplyDelete
  5. tahniah SY.

    semoga berbahagia dan dapat mengamalkan poligami menurut tuntutan syarak.

    ReplyDelete
  6. salih yakub kawen empat org puji wo. kalo artis lain mau kena keji. heheh.

    salam kenal rinna! singgah dari belog sape ntah. hehe.

    nice blog!

    ReplyDelete
  7. Assalam rinna...
    bagusnya budak tue erk nak dia jadi bini no 4 abg i folowwww...

    ReplyDelete
  8. bertuahnya saleh tu yee..

    tpi kwn A cakap..hnya org tertentu je boleh spt dia..

    kata KWN B pula, klu tak mampu..tentulah menyusahkan diri..

    ReplyDelete
  9. perghh sudah empat ka???? alhamdulillah

    ReplyDelete
  10. lawa jugak bakal isteri abg Salih nie kan,
    apapun kita doakan agar hubungan mereka kekal hingga hujung nyawa.....

    ReplyDelete
  11. Kalau mampu dari segi zahir dan batin apa salah. dapat budak muda, untung salih yacob.

    ReplyDelete
  12. kalau boleh berlaku adil n berkemampuan, silakan..

    ReplyDelete
  13. syukur kan si SY tu dpt isteri yg sporting, benarkan suami depa kawin lagi. kalo kita la tak tau macam mana

    ReplyDelete
  14. huhuhuhu 24 tahun tuuu ... ieda dah tgk VT temubual dia dlm blog amy tau rinna .. seyes budak nie mudee sgt2 huhuhu

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss