Monday, May 16, 2011

Lawatan Tapak Ke Bangunan Baru

Pada hari Jumaat lepas aku dan 3 orang ofismate melawat ke bangunan baru.  
Aku sempat laa ambik beberapa keping gambar.  Masih lagi belum
siap sepenuhnyaa sebab perabot pun belum pasang lagik.

Weols diarahkan pindah ke bangunan baru pada 1 Jun 2011
dan akan beroperasi di sini pada 7 Jun 2011.  

Bahagian hadapan bangunan


Disediakan juga laluan untuk orang² OKU


Ruang nie tak tau ler untuk apa..


Auditorium pun ada..jugak


Ini adalah pantry Bahagian Pentadbiran


Ini akan bakal jadi tempat kerja baru aku..


Bahagian depan Pentadbiran dan bilik kaca itu adalah 
bilik Ketua Bahagian Pentadbiran


Sample perabot yang akan dipasang



9 comments:

  1. cantiknya pejabat..saya tak merasa pejabat secantik itu huhuhhhh

    ReplyDelete
  2. @sahromnasrudin Hmm..alhamdullillah dekat 4 tahun kut.. nak tunggu bangunan ini siap sebab kelewatan dari pihak JKR dan masa tu keadaan kenaikan harga barang..

    ReplyDelete
  3. besarnya pantry....boleh buat acara masak masak dalam tuh..ekekeke

    ReplyDelete
  4. opis baru..moga semangat pun baru...wiwitt...

    ReplyDelete
  5. wowwwww! opis baru tu..mesti tak sabo nak pindah kan?kak?

    ReplyDelete
  6. Best laa dpt ofis baru wlpn sedey nk tinggalkan tempat lama tu, hehe..
    Best jgk ada ruang legar ye..kot2 dorang wat tempat aci jual kacang puteh ke..ngee

    ReplyDelete
  7. amboi rinna..
    seronoknya kerja di tempat baru..

    cantik dan luas kawasan..

    selamat menghirup udara baru dan bersih..
    makin bersemangat dan cerialah hendaknya yee..

    ReplyDelete
  8. Cantiknya opis baru rinna.tak lama lagi bolehlah pindah. tempat baru mesti semangat nak kerja.

    ReplyDelete
  9. wah...musim pindah2 ofis nie...
    smoga kita semua dpt semangat baru utk kerja :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss