Wednesday, May 18, 2011

Masak..Makan.. Tido..

Dah beberapa hari nie..aku tak berapa nak sihat.. hari Sabtu lepas aku dah pun ke klinik. 
Tapi batuk aku nie tak gak laa baik² aduhai..seksanyaa rasa badan. 
Nak wat keje pun tak selesa..  

Semalam cuti Hari Wesak, aku tak plan ke mana² pun 
sebab badan masih kurang sihat.  Pagi semalam untuk sarapan 
masak Nasi Lemak.. simple.. pas tu 
wat goreng keropok.. ngan air teh.

Nasi Lemak.. sarapan pagi..cum makan tengahari terus..hehehe


Kemas² ler apa yang patut pas tuh layan TV.. tak de citer menarik 
layan tido ler.. sebab malam sebelum tuh.. tido tak lena.. sebab batuk..

Hubby aku plak.. keluar tengahari tuh jumpa client.  Dekat 
pukul 4 petang baru dia balik..


Petang dalam pukul 6.. mula tuh fikir tak tau nak makan 
apa yer.. so terfikir laa nak makan mee goreng.. 
so weols makan mee goreng jerk laa.. 


Mee Goreng yang simple gak..tapi sedap..hehehe 

Model..makan mee goreng..


15 comments:

  1. dalam tak sihat pun boleh masak nasi lemak utk family. memang nampak sedap le sambal tu..mengancam
    semoga cepat sembuh ok

    ReplyDelete
  2. ai klu tak sihat, takde makne nak ke dapo. nak amek air pun malas, harap hubby je sediakan semua tu. hahahaha

    ReplyDelete
  3. nasi lemak mmg sesuai untuk terus ke tgh hari.. kalau rasa malas nak masak petang mmg itulah menu hari cuti...

    ReplyDelete
  4. Rinna teruk ko, suami jadi model makan mee goreng. senyum dia dapat makan mee goreng. sekarang ni banyak orang demanlah rinna. banyakkan minum air suam ye.

    ReplyDelete
  5. Assalam rinna, cuti2 nie apalagi yang best tido arggg....heheheh

    ReplyDelete
  6. salam rinna..

    sedap nampak itu brunch.. lama akak tak masak nasi lemak.. beli pun jarang.. terliur pulak nampak..

    ReplyDelete
  7. smlm dee pun masak nasi lemak..dari pagi smpi mlm..yg penting homemade..

    ReplyDelete
  8. Dalam tak sihat tu boleh juga masak itu ini kan Na...Ni la isterikan..gagahkan juga masak utk mereka yg tersyg..

    ReplyDelete
  9. Dah lama tak wat mee goreng..asek wat bihun goreng aje. Bkn tak suka mee goreng tp tak tau nape asek lupa aje nk gi beli mee buatan bumiputera kat pasar tu, huhu.

    ReplyDelete
  10. Menu yang sama Hari Sabtu lepas ni kak. Pot-luck ngan kengkawan kat ofis. Masak lebih untuk rumah..



    *Semoga akak cepat sembuh.

    ReplyDelete
  11. Fuh mee goreng..... minggu depan moh kite ke penang......dari anakdesa

    ReplyDelete
  12. model tu... muka mcm kene pakse mkn je... hehehe...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss