Monday, May 23, 2011

Melawat Ke Rumah Pak Lang

Aktiviti hari Sabtu aku..tak de laa ke mana².  Hanya di rumah aje..
Malas nak keluar.  Aku habiskan masa baca novel.. nanti aku
wat N3 pasal novel tuh.. yer..

Hari Ahad semalam, makcik aku ngajak gi melawat paklang
aku kat Country Heights, Kajang.  Baru² ini PakLang aku
telah menjalani pembedahan dan weols tak sempat nak 
pergi melawat dia.. kat hospital.

Jadi semalam weols ke rumah dia laa.. Kebetulan plak anak
sulong dia Lina sekeluarga pun ada.. Maklang tak de kat 
rumah sebab dia kena hadir ke charity sale kat Bangsar.

Dapat laa jumpa baby Lina..kira anak kedua yang baru
lahir 2 bulan lepas.  Cute anaknya tuh..

Makcik aku berbual ngan Pak Lang (tengah)..



Ini laa Iman.. baby baru Lina


Emak & Makcik berbual² dengan Lina


Saje je aku ambik gambar ruang dalam rumah.. 


Haiqal dan Adam.. 
Tengok tuh cute jerk Adam tengok Haiqal.. 


Adam suka berkawan.. sampai dipeluk²nya Haiqal


Haa kau... siap nak panjat nak peluk Haiqal


Sempat jugak bergambar ngan Adam yang comei ini


Kan main lagik nak bergambar dua beranak nie..


P/s : Salam Takziah buat keluarga anak² yatim  yang terlibat trajedi tanah runtuh di Ulu Langat. Moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama² orang yang beriman dan beramal soleh.. Amin

9 comments:

  1. cantiknyer rumah dia rinna..moga paklang rinna cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  2. rumah santek sangat.... semoga paklang rinna cepat sembuh

    ReplyDelete
  3. semoga Cepat sembuh bapa saudara Rinna tu...

    ReplyDelete
  4. sis suka tengok rumah dai cantik..baby kecil tu pun comel sangat..bila lihat baby hati lagi berkobar2 nak ada anak sendiri huhu..

    http://sinarraudah.blogspot.com/2011/05/sinar-raudah-akan-mengadakan-baby.html

    ReplyDelete
  5. cantiknya rumah...huhuhu...

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    PAKAI BOTOX KE ??

    ReplyDelete
  6. cantik view dlm ghomah tu.. kat luar mesti lagi cantik kan??

    ReplyDelete
  7. CNtiknya umah...
    dpt tengok gambar pun jadilah..

    ReplyDelete
  8. Nape haikal mcm malu2 pulak ngan adam tu?? hehe..

    Rinn...selamat menyambut hari ulangtahun kelahiran, ye..semoga berbahagia sokmo..amin

    ReplyDelete
  9. canteknyer rumah pak lang ni

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss