Wednesday, June 08, 2011

Tahlil dan Solat Hajat

Dah beberapa hari blog aku nie sunyi sepi.. sebabnyaa aku cuti 2 hari lepas.. kalau aku cuti blog pun sunyi ler....aku ada beberapa N3.. aku mulakan dengan yang ini dulu yer...

Jumaat, 3 Jun 2011.. Ada majlis tahlil, solat hajat kat ofis baru.  Walaupun belum pindah masuk sepenuhnyaa.. tapi Pengarah nak gak wat hari ni.. Majlis bermula dari pukul 7 malam dengan solat maghrib berjemaah pas tuh baca Yasin, solat Isyak dan solat hajat.  Tak ramai staf yang hadir.. iye buat lepas ofis.. dan buat pulak hari Jumaat ramai yang nak balik kampung dan ramai yang bercuti panjang.  Nak buat cam na..kan.. majlis haru diteruskan..  

Makan malam bermula dalam pukul 9.. Antara menu yang ada.. iye laa nasi putih, ayam merah, pecal, sayur campur, ikan masin, agar-agar, buah²an dan air sirap limau.  Kalau dah tak ramai orang makanan pun banyak laa lebih.. so apa lagik.. tapau laa sikit bawak balik.  Dan kenyang perut minta izin laa balik.. dah penat kan.. :) tapi pewut kenyang laa.. alhamdullillah..











9 comments:

  1. wow... menu makanan... tak hengat.. sedap2 belaka

    ReplyDelete
  2. wah sedapnyer menu2 dia.... nak2 ayam sambal tu....

    ReplyDelete
  3. nak dekat-dekat puasa ni kan.. ada je kenduri tahlil dan doa selamat... yang tiada sentiasa diingatikan

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum,
    lama tak jengok sini...macam ada yea...

    ReplyDelete
  5. aku pindah opis xde makan2 pun kak..huhu..siannya aku..

    ReplyDelete
  6. menu mengancam sesi berdiet ni Rinna..hehehe...dapat tapau bawak balik lagi..untung nya diaaa....

    ReplyDelete
  7. bestnyaaaaaaa dah lama UCSA x buat tahlil mcm nie ..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss