Friday, June 17, 2011

Uols Dah Rasa Ker?

Hari Ahad lepas aku temankan makcik aku ke
Jusco Balakong.. Singgah ler kat
pasarayanyaa.. terpandangkan  buah kiwi nie..

Pernah nampak iklan kat TV.. so aku pun 
beli laa sepaket gini.. Harganyaa plak
tak berapa nak ingat laa....

Rasanya plak lagi sedap dari yang
warna hijau tuh.. dan ada manis² sikit.
dan warna kuning... 

Kalau nak simpan lama kena ambil
yang warna kulit kehijauan sikit so tak
de laa cepat masak dan leh simpan lama 

Pada tekak aku sedap laa tapi kalau tekak
orang lain tak tau laa plak..  dan kaya
dengan Vitamin C





Nyum² sedapnyaa..


p/s :  Kat tempat baru nie kurang privasi sikit.. maklum laa duduk kat tengah² alam nie.. apa kita buat orang boleh nampak kan.. tapi nie aku main redah jer.. wat N3.. yang simple nie..  Nanti sunyi plak blog aku nie.. :)

12 comments:

  1. takpenah lagi rasa buah kiwi.
    tapi bebaru ni masa singgah kat r&r tapah, akak makan buah ciku...fuhhh sedappp manisss

    ReplyDelete
  2. betul kak banyak vitamin c kalo kite ada ulser bibir kite makan 2 hari dah ok..tapi pedihh mehhh mula2 tu hehhehe

    ReplyDelete
  3. Tak pernah cuba pon...tak tau naper..sama cam buah Naga tu..nmpak biji2 dia tu yg failed nak makn tu..

    ReplyDelete
  4. yg ini lum pernah rasa...
    tapi kiwi biasa yg hijau tu mmg kegemarannnn...

    ReplyDelete
  5. buah kiwi hijau saja yg aye suka..

    * lagu? nora elena la ni..

    ReplyDelete
  6. huh...kiwi gold ni mmg sedap ler..manis tul..sedapppp..
    tp harga mahai ler dari kiwi ijau tu, kan...hihi..

    ReplyDelete
  7. tak pernah rasa yang ini..
    selalu cuba jenama lain..
    klu makan suplimen ni selera makan bertambah yee..

    ReplyDelete
  8. kita suka je buah kiwi. nampak sedaplah rinna, masa cuaca panas ni makan buah best.

    ReplyDelete
  9. festaim tengok ni kak.

    boleh beli kalau nampak.

    ReplyDelete
  10. penah makan..tp kalau hias atas kek laaaaagi sedap! :)

    ReplyDelete
  11. Assalam rinna...
    buah kiwi nie mmg best..i like heheheh, preview buku baru x hado keee???

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss