Monday, July 04, 2011

Bertukar Workstation..

Hari Jumaat hari tuh aku bertukar tempat duduk (workstation).  
Alhamdullillah doa ku termakbul juga.  Kiranyaa  tak de laa lagi
kat tengah alam nie..  Ada laa privasi sikit..
Kalau duduk di tengah alam nie.. apa kerja yang kita
buat orang boleh nampak..kan..dengan terangnya..

Untuk bertukar hendaklah diberikan alasan yang munasabah. 
Kalau ikutkan workstation aku yang lama aku akan membelakangkan
orang dan tak akan perasan orang yang lalu lalang kat belakang aku.

Jadi kalau orang datang belakang atau tegur aku secara spontan 
leh naik laa darah aku nie.. so itu laa alasan yang aku bagi kat Ketua
yang aku tak boleh terkejut atau dikejutkan.

Perpindahan barang² aku dibantu oleh Abg Arifin.. 
jiran sebelah aku nie.. Terima kasih.. bang.. :)

Aku bersyukur sekali lagik.. Alhamdullillah..

Kalau tempat duduk lama yang bertanda anak panah tuh..


11 comments:

  1. huh tersorok camtu ok...boleh update blog slalu..(tu aku la)

    ReplyDelete
  2. barulah senang hati kan.. nak buat keje pun tak terasa terganggu...

    ReplyDelete
  3. wohoho nasib baik tukarkan...kena org yg suka cuit2 eee lagi mencikkk...lagi bagus dia teriak dari dtg cuit2 akekekkee mau melompatt kannn

    ReplyDelete
  4. boley ngulor selalu...hehehe...

    ReplyDelete
  5. Oooo..smalam tu tpt baru akk la yer...

    ReplyDelete
  6. waahhh bgus lah kak.. bila kita seronok, baru senang nak buat kerja kan.. :) huhu

    ReplyDelete
  7. tmpt yg selesa musti ada privasi kan..baru lah tenang nak buat keje...

    ReplyDelete
  8. bestnya boleh pindah..

    mcm sy..tk boleh gerak ke mana2...huhu..

    semua staf membontoti boss...

    pernh suggest kat boss tukar kedudukan meja..boss xnk..katanya office kelihatan sempit...(alasan..senang nak monitor staff dia yg benarnya.) hehe.. :)

    ReplyDelete
  9. haaaaaa kalau mcm nie baru ada semangat kerja kan .. tmpt baru walau pejabat sameee :) ieda pun suke :)

    ReplyDelete
  10. barulah ada privacy :)

    dan barulah senang nak hapdet blog..hehe

    ReplyDelete
  11. mm..keje perlukan ketekunan. kalo nak tekun..takleh terkejut2 ni, kan..hehe..
    leh ler wat keje sampingan sekali kalo boring2, kan..hihi..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss