Thursday, July 14, 2011

Cerita Hari Ini..

Bermula dari semalam hingga esok aku ke ofis dengan 
kereta.. sebabnyaa hubby aku pergi bawa student dia
yang akan jadi OC untuk intake baru ini ke Johor, 
Resort Gunung Ledang.. kalau tak silap laa..

Pagi tadi aku keluar dari rumah dalam pukul 6.45 pagi.  
Hantar anak aku ke sekolah.. selalu kalau naik motor
pukul 7.15 baru keluar dari rumah.  Nasib baik pagi
tadi tak teruk sangat jem dan aku sampai di ofis.. dalam
pukul 8 pagi.. dan sempat plak aku isi minyak di
Petronas NPE.

Bila pindah ofis baru nie tak payah dah nak berebut
parking.. kalau awal banyak ler parking yang kosong.

Pukul 9.30 pagi.. plak aku ada meeting Bahagian.
Hari ini lewat sikit start meeting sebab Pengerusi 
mesyuarat hari ini pergi jumpa TNC kejap.. lewat
laaa dalam 15 minit.  Bos aku yang sorang lagik
yang patutnya mempengerusi mesyuarat kena plak
masuk wad sebab dia kena gi operation lututnya pada 
hari Isnin ini insyallah laa..  Dia kena masuk wad awal
sebab doktor nak monitor 'blood pressure' dia yang
cuma turun sikit jerk.

Aku doakan operation itu berjalan dengan lancar...


Kosong parking  dari ujung sana...

Hingga laa hujung sini..

Ahli² mesyuarat..


Perkara yang ditunggu² apa lagik kalau meeting mesti 
ada makan.. Meeting berehat sebentar.. 
KITA MAKAN DULU.. 
masing² kelaparan.. maklum laaa tak makan pagi..

Nasi Lemak ngan Ayam Goreng Berempah.. 
Kuih Karipap dan Kek Muffin Coklat
dengan air teh dan nescafe

Beratur..nak ambik makanan

Hmm..nie aku punyaa..hehehe aku organise kan.
kena laa ambik ayam dua ketui.. 
Alhamdullillah kenyaaangg..


11 comments:

  1. makan adelah acra yg paling mnyeronokkn waktu mesyurt hehehe

    ReplyDelete
  2. seronoknya kalau setiap hari pegi keje ada byk parking kosong..bestnye!!

    ReplyDelete
  3. akak tau kak, kalo kat opis lieya kat putrajaya ni mmg kritikal bab parking kak....parking yg mcm fucking wakaakakaakak...best parking mcm akak ni...kosong jek ....kalo kat tempat lieya ni kene berkorban ar dtg awal gile2 kalo nak parking....huhuhu......putrajaya ni indah pada n ame jek...bab parking hancus....pegawai2 syok laa ade parking sendiri....

    ReplyDelete
  4. asal ada meeting jer pasti ada makan2.. tu yg best tu.. hihihi

    ReplyDelete
  5. ekekekke kalau mana2 mesyuarat lah kalau x der makan x sah kan .. :) nak2 ada nasi lemak .. x ngantuk ke rinna .. huhuh ieda kalau ada mesyuarat nie x amik lah nasi lemak nie huhuh risau tidurr je ekekeke :)

    ReplyDelete
  6. hamboi abg2 yg beratur tu... memasing ngan gaya tersendiri. yang last tu kelakar la. naper lentok je tu... hehehehe

    ReplyDelete
  7. time mkn la yg dinanti-nantikan..hehehe....agenda penting tuuuu.....

    ReplyDelete
  8. nampak lapang di tempat baru..
    kawasannya luas...

    nak keja pun selesa sangat yee..

    moga dpt menjln tugas di tempat kerja dengan baik dgn mood yg baru..

    ReplyDelete
  9. tu yg suka kalau masuk meeting, ada acara mkn2...hehe..
    paling suka part ayam goreng berempah tu...

    ReplyDelete
  10. hehe...kacang goreng yg paling sedap dlm gambar tu, kehkeh..

    ReplyDelete
  11. putrajaya tak pernah sampai lagi, ingat nanti nak pegi sana, kalau free,

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss