Thursday, September 22, 2011

Cerita Raya Lagi

Kita sambung cerita raya lagi yer.. sorri lambat sikit nak upkan n3 ini..

Hari Sabtu petang yang lepas dalam pukul 3 gitu.. aku ke rumah Kak Nyah di Bandar Tasik Selatan. Dia wat makan² kat umah ajak weols nie semua.  Petang tuh hujan turun lebat jugak tapi weols redah je laa.  Sampai kat umah Kak Nyah dalam pukul 3.30 petang.  Antara yang dijamu hari tuh ada Nasi Impit, Rendang, Kuah Kacang, Kuah Lodeh dan Laksa Penang.. Hmm.kenyang betul laa pewut.

Selain weols Kak Nyah pun masak untuk kawan² anak dia..yang akan datang malam tuh..  


 Amboi CD siap tayang pinggan kosong.. plak yer..


 Layan laksa.. sedapnyaa..


 Aku tak de..dlm gambar nie.. dah jadi camerawomen.. tak bawak stand..plak..


Makan nasi impit..ngan lodeh dan kuah kacang.. terbaekk..!!

Lepas kenyang makan² kat umah Kak Nyah.. dia orang semua singgah plak kat umah aku.

Kat umah aku.. aku hidangkan dengan Meehoon Sup Tulang, Bubur Kacang Ijo, 
Agar², Air Teh & Air Strawberry..




Selain dari Kak Yang, Angah dan Kak Yong sekeluarga.. Malam tuh Uda sekeluarga pun ada datang jugak ke rumah aku. 

Dalam pukul 9 gitu kawan hubby aku Kpt Nik sekeluarga pun ada datang..
 dan dia orang balik dalam pukul 11 malam.

4 comments:

  1. Kakcik tengok gambar laksa tu pun boleh terliur. :)

    Nanti jemput datang ke perjumpaan yang dirancang pada bulan depan tu, ya.

    ReplyDelete
  2. hahahhaa..siap hulur pinggan kosong!

    ReplyDelete
  3. laksa penang kan .. huhuh sedap2 rinna teringat yg ieda buat aritu !

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss