Wednesday, September 21, 2011

Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang

Hari ini stop kejap citer pasal raya ekk.. bagi laluan plak citer lain.. Nanti sambung citer raya lepas ini.. ahakss.. hehehe..

Selasa, 20 September 2011
Hari ini pada pukul 1.45 aku tumpang kereta Fhadir ke DTC kerana hari ini adalah hari penyampaian Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC), Sijil Perkhidmatan Cemerlang (SPC) dan Khidmat Setia untuk 20 & 30 tahun.

Aku rasa bersyukur kerana aku terpilih untuk menerima APC pada tahun ini.  Aku pun tak sangka sebenarnya yang aku adalah salah seorang penerima APC ini kerana nak mendapatkannyaa kena memenuhi kriteria yang telah ditetapkan.  Aku pun sebenarnya tak tahu apa yang kriteria yang diperlukan.  Akan datang ini aku tak tahu bila lagi dapat naik pentas terima Anugerah sebegini.. 

Ini adalah merupakan APC yang kedua untuk aku.  SPC pun aku pernah juga aku terima.  Dengan pemberian ini akan membuat aku untuk bekerja dengan lebih baik dan lebih bagus lagi di masa akan datang.. Insyallah..

 Acara di adakan di Dewan Tunku Canselor


Ini adalah kerusi tempat duduk yang telah ditetapkan untuk aku..  
(ikss kerusi pun nak ambik gambar ker..wat kenangan ...hehehe)


Bersama teman² yang akan menerima APC, SPC dan Khidmat Setia 


Ada gak gambar dalam skrin besor nie..  
Aku terima sijil dari TNC, Prof Hamzah


Ini laa Sijil nyaa.. aku crop sikit yer.. 


Dari kiri :  Kak Jami (Khidmat Setia 30 tahun) dan CT (APC)
Belakang : Fhadir (Khidmat Setia 20 tahun) dan Ch Rahalim (Khidmat Setia 30 tahun)  


 Sempat posing kejap ngan Kak Jami sebelum menjamu selera..




VC bergambar dengan Penerima Khidmat Setia 20 dan 30 tahun


6 comments:

  1. rina tahniahmesti pekerja terbaek dan cemerlang ni.

    ReplyDelete
  2. tahniah kak...kite leh geng la kak, penerima APC tahun ni....dpt 1k kan kak he he he..leh open table ni kak hehehehe

    ReplyDelete
  3. tahniah rinna ..
    semoga terus berjaya ..
    suke dan bangga ieda :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss