Monday, October 24, 2011

Aktiviti Semalam..

Mulanya terasa malas jer rasanyaa nak upkan N3 baru... tapi rasa sayang plak tengok blog tak berupdate.. so aku kuatkan ler semangat.. Pagi tadi bz masuk meeting Bahagian Pentadbiran.. jadi meeting dah abis dalam pukul 12.30 tengahari gitu.  Untuk menu meeting tadi ada Mee Kari. Pas tuh plak ada ofismate bawak makanan sikit² sorang cam potluck jugak laa..  Jadi hari nie pewut pun kenyang jugak laa sampai sekarang ini.  Antara menu yang ada selain mee kari.. ada sandwich, pulut kuning ngan rendang ayam, kuih-muih, roti ngan kaya, pisang pun ada. 

Aku pun rasa syukur gak.. sebab hajat nak belanja ofismate Bahagian Elektrik makan pagi terlaksana. juga pada Jumaat pagi yang lepas.   Alhamdullillah iyela berkat dapat duit untuk APC aku hari tuh.. gaji bulan nie baru masuk.  Terima kasih pada ofismate aku yang tolong uruskan dan order makanan pagi.  Aku pada mula malas nak havoc kat dia orang yang aku belanja.. tapi at last dia orang tahu jugak.  

Semalam pagi Ahad aku, hubby dan anak ke Pasar Bt 9.  Sebelum itu singgah minum pagi kat restoren mamak yang berdekatan.  Aku jarang pergi pasar hari Ahad.. selalu gi pasar malam jerk tapi hari Khamis lepas hujan jadi tak de laa ke pasar malam dan makanan basah pun dah habis.  

Lepas beli belah di pasar.. balik umah simpan barang² semua, aku dan hubby ke Keramat.  Kak Yang ajak weols ke Ampang nak buat bekam.  Citer pasal bekam ini aku buat N3 berasingan nanti yer.  Balik dari buat bekam singgah ke Keramat balik, solat Zohor plak.  Pas itu aku ke rumah Siti, dia buat jamuan hari jadi anaknya.  Oleh sebab aku tak ke rumahnya pada raya lepas, jadi weols pun pergi laa ke rumahnya.  Borak² dan makan² sampai kul 6 petang dan weols pun balik laa..

Minum feveret anak aku.. Milo Ais 

Feveret anak aku.. Maggi goreng 


 Hubby dan anak kesayanganku


Roti Sardin feveret hubby aku 


Ini sarapan pagi aku semalam.. Roti Telor 


Aku bersama dengan Siti Zarina & Hubbynyaa Haron.. 




6 comments:

  1. tahniah akak sebab dapat APC...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...semoga berkat rezeki akak ....bertambah2 murah rezeki akak lepas ni ...dapat APC tak lupe kawan2...

    lieya pun suke megi goreng kak....sedap betul mamak goreng heheehehe

    ReplyDelete
  3. opis saya pun selalu buat pokluck. masing2 bawa bekal dan makan sharing sama2.

    ReplyDelete
  4. tahniah utk APC! kita punye turn x tau biler.. kene keje lebih rajin lagi lepas ni.. x leh ponteng2. hehehe...

    ReplyDelete
  5. sy lebih suka roti canai aje..tp kalo somi sy oder roti double telor...sy cukai gak 2-3 potong, hehe..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss