Tuesday, October 04, 2011

Tak Sempat Tengok Pengantinnyaa..

Patutnya N3 ini aku kuarkan semalam tapi sebab kamera tertinggal nanti tak de gambar plak.. baru laa hari ini aku dapat up kan N3 ini.. so layankan aje laa yer... 

Hari Ahad lepas ada jemputan perkahwinan sepupu mak aku di Kompleks 3K, Subang Jaya.

Makcik & Pakcik aku tumpang satu keta ngan weols.  Bertolak dalam pukul 11.30 pagi dan sampai di Subang Jaya dalam pukul 12.15 tengahari.

Masa kenduri ini laa dapat jumpa sedara mara jauh dan dekat.  Seronok laa kan.. sebab yang kahwin sedara sebelah aku.. Jarang dapat jumpa dia orang semua.

Dah makan² dan borak² sampai kul 1.15 tengahari, Pak Cik aku nie dah ajak balik.. abis..tu nak wat cam naa.. tak sempat laa weols nie nak tengok Pengantin.. sabo je laa.. Memang dah agak, Pengantin akan bersanding dalam pukul 1.30 tapi di kad tertulis pukul 1 tengahari..  Kena gak laa ikut balik sama.

Sebelah petang plak aku ke Keramat rumah Kak Yang.. saje je laa jalan² ke sana..sampai laa ke pukul 6.45 petang.  Anak jiran sebelah umah Kak Yang bawak keta Ferrari.. alahai.. tak sempat plak nak bergambar sebelah keta tuh sebab kamera tetinggal kat umah.. 

Balik dari rumah Kak Yang.. singgah plak pasar malam..beli makanan sikit..

Sedang menjamu selera. 


Bersama dengan Makcik dan PakCik serta Pak Lang aku.. 


Biasa laa.. mesti ada gambar makanan jugak.. 


 Anak.. aku baru tau ini papadom selalu makan tapi baru tau namanya..hehehe


Aku dan emak sedara dan sepupu.. 


Tak dpt gambar pengantin.. pelamin pun jadi laa...


11 comments:

  1. Dewan masih kosong sebab sampai awal ya? :)

    ReplyDelete
  2. KakCik~ Memang weols sampai awal pun masa tuh.. dlm 12.15 gitu rasanya.. :)

    ReplyDelete
  3. tngk pelamin dah tahu penganten mesti meletop!!!

    ReplyDelete
  4. takder rezeki nak tgk pengantin..

    ReplyDelete
  5. Mak ai.. lawanya pelamin.rasanya kalau kat depan mata mesti nak parking gak kat atas pelamin tu. tak kira la walapun dah jadi out of date.hiksss

    ReplyDelete
  6. skrg nie kawin di dewan senang kan .. x recah dan penat sgt ..

    rumah2 skrg punn semakin kecil kalau besar mahal pulak .. banyak org kawin2 nie majlis di luar rumah .. sanding2 .. x mcm dulu2 smua buat dlm rumah :)

    ReplyDelete
  7. dah lama tak makan lauk pengantin.sedapnya

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss