Wednesday, October 05, 2011

WordLess Wednesday..

Asam Pedas Tempoyak Ikan Keli.... lauk tengahari aku hari Sabtu lepas..


Makan plak ngan ikan masin sepat ngan telur goreng dan nasi panas..hmmm....

26 comments:

  1. ermm ikan keli kalau grg ieda makan .. kalau buat lauk mcm ini huuhu , x makan lahhh ..
    telur dadar harus ada kan rinna :) ermm yumx3

    uikkkkk x perasan ikan pekasam tuu perghhh !

    ReplyDelete
  2. sedapnya.. teringat kat tempoyak patin makan kat bentong..sedappp..

    ReplyDelete
  3. teruja dengan ikan masin sepat tu.. takder lauk lain pun takper.

    ReplyDelete
  4. wahhhh mmg A lah lauk kak rinna!!
    terliur cik ana tengok..hehe





    salam kenal,
    cik ana :)

    ReplyDelete
  5. aduii mmg tak tahan lauk camni....bau sampai sini hehe

    ReplyDelete
  6. KakCik~ tak sempat ler nak wat sambal belacan..dah lapor sgt.. makan cam tuh pun dah sedap.. pedas2 masam2 tuh..hehehe.. :)

    ReplyDelete
  7. terliur lak..
    kak..
    share la resepi..
    (sy nih tk reti masak )
    =)

    ReplyDelete
  8. Niera ~ heheh nak resipi yer.. insyallah yer..

    ReplyDelete
  9. ikan keli saya makan yg goreng jer
    takpun goreng bercili
    hehe.. tak pandai makan keli berkuah

    ReplyDelete
  10. fuh ikan sepat masin buat penambah mkn tu kak....bertambah2 dibuatnye...mmg terbaik laa regu menu akak nii....

    ReplyDelete
  11. Sedapnya kak tapi amy x berapa minat ikan keli, kalau ikan patin perghhh!!! memang best la

    ReplyDelete
  12. Amy~ Sebenarnyaa..akak tak plan pun nak masak ikan keli nie..tapi rasa cam nak masak asam pedas tempoyak yang ada ikan sungai ikan keli jerk..so jadi laa asam pedas tempoyak ngan ikan keli.. :)

    ReplyDelete
  13. ikan keli buat apa pun, aku tak reti mkn...huhu...hubby suka la..

    ReplyDelete
  14. aku pun tak reti makan sebab geli tgk ikan tu. tapi masak asam pedas tempoyak peberetku!

    ReplyDelete
  15. wahhhh heavennyaaa lauk...
    tp...tempoyakk tu tak makan...hehehe
    keli asam pedas best!

    ReplyDelete
  16. sedapnye... ujan2 ni terliuq plak...

    ReplyDelete
  17. asam pedas warna kuning kak...? menarik...

    telan air liur sy tgk...lunch hari ni..makan roti je..huhu.. :)

    ReplyDelete
  18. sebab masak tempoyak dee tak mknlah..kalau xde tempoyak balun je..hehehe..

    ReplyDelete
  19. kuah tempoyak buat akak terliur sedapnya, makan ngan nasi panas.

    ReplyDelete
  20. ingatkan gulai lemak tempoyak tadi.hu3

    ReplyDelete
  21. huhu..mmg sedap lauknih..tp sy x reti mkn ikan keli..


    p/s: sori ya lama sy x jengah..bizi sikit :)

    ReplyDelete
  22. nampak sedap, tp saya x makan tempoyak..hehehe..tapi ikan masin sepat tu mmg peberet

    ReplyDelete
  23. dah ada asam tempoyak ni, lauk lain memang x kan pandang punyer :D

    ReplyDelete
  24. akak ni sengaja membuak-buakkan selera aye tau...meleleh ayo lior...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss