Monday, November 14, 2011

Aktiviti Petang Jumaat

Gotong-royong diteruskan semula selepas berehat hari Jumaat lepas sebab masing² ada yang bercuti nak sambut Raya Haji.  Bermula seperti biasa 3.30 petang.  Masa tuh cuaca telah beransur gelap tapi hujan masih belum turun.  Mulakan tugas masing² menyapu daun² kering di hadapan pejabat weols nie.. seperti biasa laa..

Aktiviti berjalan hingga laa hujan turun rintik² terus lebat dengan guruh berdentum².  Berlari laa balik ke ofis.  Sempat laa mengeluarkan peluh dalam 1 jam.  Kiranya abis awal laa dalam 4.30 petang.  Sepatutnya sampai pukul 5 petang.

Balik ke ofis, Linda ofismate weols yang tak turun sebab kena jaga kaunter.. siapkan roti bakar dan air sejuk sarsi..maklum laa masing² dah dahaga dan dapat plak makan.. ngisi pewut masing².  Alhamdullillah .. terima kasih kat Linda laa..   

Minggu ini weols bert'shirt OREN laa plak.. menampakkan cerianyaa.. Masa buat keje nie semua tak terasa lagik sakit kat kaki ni.. tapi masa 2 hari lepas aduhai.. sakitnya pelipat lutut nie..abis camno sabo je laa.. :)



Bersemangat masing² menyapu daun² kering.


Seperti biasa kalau tak bergambar tak sah kan.. posing tetap jugakk..


Tu dia Pn Linda.. bz menyediakan juadah utk teman²


Hujan telah turun.. lariiii...


Sukaanyaa Wani..




17 comments:

  1. dah lama tak join gotong royong....hehe...

    ReplyDelete
  2. hihihi.....bestnyer ade gmbr kita. cepat betul daun2 kering tu gugur kan... dlm masa 2 mgu je dah penuh balik. mmg kene buat tiap2 minggu baru x byk..

    ReplyDelete
  3. hihihi.....bestnyer ade gmbr kita. cepat betul daun2 kering tu gugur kan... dlm masa 2 mgu je dah penuh balik. mmg kene buat tiap2 minggu baru x byk..

    ReplyDelete
  4. aku kalau bab gotong royong cabut lari dulu...hahaha....

    ReplyDelete
  5. gotong royong ni rutin pajabat akak eh..

    ReplyDelete
  6. mmg menyerlah warna oren tu...
    bertambah semangat nak gotong royong heheheheh

    ReplyDelete
  7. seronok juga kan join aktiviti mcm ni...boleh hilang stress kerja.. :)

    ReplyDelete
  8. wowwiiii...oren ler. Tingat lak kat oren sunkist, hihi..

    ReplyDelete
  9. rajinnyer gotong royong...meriah!!!!!!1

    ReplyDelete
  10. nak tolong..nak tolong...tp dgn bersyarat...tuan tanah kena posing maut dulu hehehe..baru ucu tolong ...

    ReplyDelete
  11. nak tolong...nak tolong...tapi dgn bersyarat..tuan tanah kena posing maut dulu...hehehe...

    ReplyDelete
  12. bagus wat keja ni..amal ibadah jugak ni..

    ReplyDelete
  13. gtg lah xtvt paling best rinna .. sihat kan badan sambil mesra2 ngan mamber2 kan :)

    ReplyDelete
  14. hari sabtu lepas kat taman perumahan akak pun ada gotong royong, memang meriah suasana

    ReplyDelete
  15. Salam,

    Rajinnya bergotong royong...

    ReplyDelete
  16. orennye kak!! sweet okey!!

    amboi kak sempat bergambar time gotong royon gyeak....gitu le blogger tegar kan kak heheeheh....mcm lieya gak...sikit2 snap gambar heheeheheheeh....

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss