Monday, November 21, 2011

Hari Sabtu Yang Lepas..

Hari Sabtu lepas, Angah & Kak Yong sekeluarga datang jalan² ke rumah aku. 
Angah call dalam pukul 11 lebih bagi tau nak datang petang tuh.  
Ingatkan Angah jer yang datang.. jadi aku pun masak ler
meehoon goreng sebungkus aje.. pas tuh Kak Yong call kata nak datang
jugak.. alamak meehoon tinggal sikit jerk.. jadi aku roger laa
hubby aku gi kedai tapaukan sikit mee goreng wat tambahan
mee hoon aku.  Kak Yong datang bawa kuih goreng pisang dan
roti gulung tapi tak tau laa inti apa sebab aku tak sempat
nak makan pun.. Bila dia orang datang meriah sikit laa rumah aku
petang itu.  Angah balik dalam pukul 7 lebih gitu sebab malam tuh
dia nak ke rumah kak ipar dia plak kat Keramat.  Kak Yong stay kejap
sampai pukul 8 lebih pas tu dia orang pun balik laa.. sebab esoknya
Haiqal dan Mizan ada kursus kat ofis hubby aku.. ini nanti aku citer
N3 seterusnya.. yer..





p/s : Good Luck untuk Harimau Muda.. moga berjaya membawa pulang emas utk Malaysia.. dan benamkan Garuda.. 

5 comments:

  1. lapo nengok mee goreng tu...harimau malaya boleh yeeehaaa!!!!

    ReplyDelete
  2. cantik rumah rinna..hehehe..tetamu tak diundang kdg buat kita terkejut kan..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss