Wednesday, November 30, 2011

Kenduri Kahwin di Sg. Besi

Sepi jer blog nie.. beberapa hari tak update.. Terima kasih pada teman² yang masih juga sudi singgah di blog aku ini... Semalam sambung lagi bercuti sehari lagi.. Saja je ambik cuti rehat tapi ada je benda yang dapat diselesaikan.

Hari Sabtu yang lepas, aku ke kenduri rumah ofiismate aku.. Abang Arifin.  Dia buat kenduri kahwin anak perempuannya..  Aku sampai di rumahnya dalam pukul 2.30 petang.  

Meriah juga kenduri kahwin anaknya tuh.. Temanya Merah dan Putih..  Pengantin pakai baju putih cream kalau tak silap.  Tak ada gambar pengantinnya.. sebab pelamin nun jauh ke depan sana.  Ada suruh anak gi snap gambar.. katanya.. malu..adess anak jantan ku ini.. pemalu ler plak.. 

Dah selesai makan.. balik le apa lagik.. tak sempat nak jumpa tuan rumah sebab tengok dia pun bz melayan tetamu.  Balik dari rumah pengantin singgah kat pekan Bt. 9 sebab hubby nak hantar kasut untuk dijahit.  Sayang laa plak.. kasut baru lagik..tapi dah tercabut..so baik jahit terus... Aku pun hantar laa sekali 2 pasang kasut ingatkan nak tampal/gam aje..tapi tukang kasut tuh cakap baik dijahit aje.. dan tahan laa lama sikit.... kasut ditinggalkan dan akan diambil pada hari Selasa.. sebab dia pun cuti jugak..

Tema Merah & Putih..Pelamin nun jauh di depan sana..


Muka kekenyangan.. tapi bergambar ada perkara wajib.. 


Gambar wajib makanan memang wajib ambil kalau gi mana² kenduri.. 


Bersama anakanda tersayang.. nie pun puas dok ngajak gi sama.. mula2 tuh taknak pergi... 


Bergambar dengan Abg Arifin.. tuan rumah..


12 comments:

  1. lawa canopy nya..kena dgn red carpet!

    ReplyDelete
  2. yes.. gambar makanan memang wajib.

    budak budak memang cam tu. masa kecik nak berkepit je ngan kita kemana pun. Bila dah besar sikit mula la malas nak ikut. nak main itu la kat umah. nak layan tv la. mcm mcm.

    ReplyDelete
  3. tulah kan anak2 ni..bila dah besar xmoh dah ikut mak ayah..huhu..

    sedap tgk lauk kenduri tu sis rinna..

    ReplyDelete
  4. berseri2 warna tu

    pinggan makan pun cantik :)

    ReplyDelete
  5. sana sini citer kenduri kawen, ye...hehe..
    tp makan nasik kenduri mmg syok, hihi. Kalo bulan takde kenduri tu..tertunggu2 ler sape yg nk jemput gi makan kenduri, kahhh...

    ReplyDelete
  6. pestime tgk kenduri ada red carpet... jauh tu pengantin nak jalan..

    ReplyDelete
  7. Suka tgk tema merah putih...naik seri...

    ReplyDelete
  8. suami rinna pon pakai ikut tema tu hehe


    p/s: sy selalu rs nak jejuget bila masuk sini hehe

    ReplyDelete
  9. mmg tgh musim kenduri kawin ni kak..almaklumlaa cuti sekolah...tu yg syok tu..leh cuti masak jap eheheheehh....

    ReplyDelete
  10. meriahnya majlis, semua nampak cantik, bertema lagi tuh...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss