Wednesday, November 02, 2011

WordLess Wednesday..

Hujan lebat petang semalam.. banjir kejap depan ofis aku nie.. 
Dalam kampus pokok tumbang sana sini..


19 comments:

  1. hujan memang lebat sangat tambah pulak petir dan kilat sabung menyabung.. huhuh.. tak berani nak redah hujan.

    ReplyDelete
  2. semalam U saya tak hujan, tapi kelmarin hujan lebat sgt. Nak balik dari lab pun tak boleh sbb naek skuter jek

    ReplyDelete
  3. skang dah musim hujan...kene beringat apa yg patut...

    ReplyDelete
  4. akak...petang semalam aye sampai rumah dah hampir pukui lapan malam...huhuhuhuh penat berdiri dalam bas...

    ReplyDelete
  5. kt Melaka pun mcm ni juga...tp hujan nya dalam pukul 530 bawa sampai ke malam...tiap2 hari mcm ni..

    dah dua hari hujan lebat sngt.ms nk balik tu jalan tak nampak dek hujan lebat ni..kilat...jelas je depan mata ni..agak scary juga la...

    moga Malaysia tak dilanda banjir mcm negara jiran kita....

    ReplyDelete
  6. Sekarang ni setiap petang hujan. Semoga kita semua dilindungi dari segala bencana mahu pun mara bahaya.

    ReplyDelete
  7. salam singgah

    hari2 kena hujan boleh demam....
    berhati hatilah kita semua..

    dah follow jom follow back
    qhaifanurin.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Kat senawang baru lepas ujan..laporan dari skuad hobin jang hobin..hihihi...:D

    ReplyDelete
  9. kat subang pun hujan lebat..... paling takut kilat...

    ReplyDelete
  10. kat sini pun hujan dah 3hari
    lebat sampai ke malam..takut banjir!

    ReplyDelete
  11. skrg hujan mmg turun dgn lobatnye...kono berhati-hati...

    ReplyDelete
  12. skrg nie rinna di pantai tmur dah kecoh pasal kemungkinan banjir .. nie ieda di rumah ujan dari pagi .. mlm nie baru reda ..

    rasa cam x sabar nak ngadap banjir ekekek aci !

    ReplyDelete
  13. kat port klang ni setiap petang hujan. balik keja je cuak , takut tengah jalan hujan.

    ReplyDelete
  14. skrang musim tengkujuh nak mari ni kak.....lieya bercuti kat tiara pun tak dpt main air waktu petang...sebab ujan siap ngan petir bagai..takut dibuatnyer....

    ReplyDelete
  15. nasib kete x jahanam sbb banjir.. tp jalan jem 1 jam baru sampai rumah...uwaaaaa!!!

    ReplyDelete
  16. musim hujan la skrg ni sis. pagi ptg siang mlm hujan.. x tentu.

    ReplyDelete
  17. Hujan, ada pengajaran dalam sejuk..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss