Tuesday, December 06, 2011

Tengok Wayang.. & Makan..

Sabtu, 3 Disember 2011 

Sejak hari Jumaat lagi, aku tak berapa nak sihat.  Jadi sebab tak tahan sangat aku ajak hubby antar aku ke Klinik Shaifuddin.  Kebetulan laa plak.. makcik aku telefon mintak bawa dia gi klinik, so aku cakap laa aku pun nak ke klinik gak. sekali aku bawak mak aku pun tak sihat juga. ke klinik.  Balik dari klinik.. dah makan ubat.. ingatkan dapat ler tido.. tapi anak dok sibuk ajak gi tengok wayang.  Kesian laa plak.. jadi aku pun ikut laa sama.  

Weols gi tengok wayang kat Jusco Balakong laa.  Orang lain dok ramai² gi tengok Ombak Rindu.. tapi weols gi tengok citer Puss & Boots.  Tayangan pukul 2.40 petang dah fully booked.. jadi weols pun ambik yang 2.50 petang 3D punya.. Memang best laa tengok wayang 3D.. tengok gambar itu cam hidup pas tuh lalu betul² depan mata plak tuh.. :).  Citer Puss & Boots pun best jugak..

Lepas tengok wayang.. makan KFC.. ada voucher RM20.. tukar..iye laa takut expired laa plak kan.. pas makan² balik laa.. 

Tak perasan plak anak beranak kaler biru ..hehehe.. 


Posing depan posternyaa.. Kucing yang hensem..hehehhe 


Suka laa anak aku tuh.. feveret dia.. makan KFC nie..


Ikss..hubby aku ambik gambar masa orang tak ready lagik plak tuh.. 
tapi tak pe laa candid gitu.. hehehe


14 comments:

  1. dalam jusco balakong ni wayangnya TGV ke GSC ?

    ReplyDelete
  2. ye lah... semua nya kaler biru.. sehati sejiwa nih..

    nway, dah lama x tgk wayang.. sejak ada anak kecil ni.. hehee

    =}

    ReplyDelete
  3. wah..meriahnye tgk wayang berjemaah anak beranak...

    ReplyDelete
  4. sama macam anak2 akak, kalo sebut kfc, mesti tak tolak

    ReplyDelete
  5. dah lama rasanya x masuk tgok wayang... :(

    ReplyDelete
  6. bessnyer tak pi lagi tengok huhu

    ReplyDelete
  7. @Daddy Ziyyad - TGV laa Doc.. :)

    ReplyDelete
  8. rinna, budak -budak ngan KFC tak boleh dipisahkan : )akak dah tengok cite tu .best, budak boleh layan.

    ReplyDelete
  9. skrg kaum2 wanita tengah demam ombak rindu ya.. ehehehe

    ReplyDelete
  10. dah la hensem kucing tu..macho laks..hehehe

    p/s: kita x tgk lg citer ni. kasi lepas ombak rindu & twilight dulu..

    ReplyDelete
  11. hangout dgn family, tengok wayang n makan2 sometimes, best kan?:))

    ReplyDelete
  12. budak2 KFC x leh tolak rinna .. hurmm best nyee dah tgk wayang makan kfc lak :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss