Monday, January 30, 2012

Menghadiri Majlis Kahwin

Sabtu,28 Januari 2012

Hari ini aku memenuhi jemputan walimatulurus dari Kak Mon yang aku kenal masa aku bekerja di Syarikat EAC dulu.  Bila aku kena VSS, ingatkan terputus laa hubungan tapi tak sangka plak aku jumpa balik Kak Mon ini bila dia jugak bekerja di UM.  Ini adalah majlis perkahwinan anak lelakinya.  Aku pergi berdua jer ngan hubby.  Sekarang ini susah betul laa nak ajak anak aku tuh kalau nak gi berjalan ke mana².

On the way ke rumah pengantin di flat Taman Bukit Angkasa.. 


Tu dia pengantin di arak.. siap dijunjung lagi...curlast..gitu.. 


Sama cantik sama padan.. pink karer... 


Sebenarnya pengantin menggunakan perkhidmatan dari Cik Mell dan ibunya..


Makanan yang dihidangkan ada rebung, ayam golek, daging rendang, kerabu kacang botol.. 


Pengantin tersenyum di atas pelamin 


 Okey masa nie dah beransur nak balik...


Sempat lagi bergambar dengan Kak Mon.. tuan rumah.. 
Kak Mon maintain jer dari dulu sampai srkg tak de berubah pun.. 


Sebelah petang plak Odie kawan lama aku singgah ke rumah.  Dia pun peminat tegar membaca novel.  Sempat lagi bertukar novel dengan dia..


13 comments:

  1. alahai sweetnyer penganten tu....bess pi umah org kawen ni

    ReplyDelete
  2. ada rebung dan kerabu tu...mkn pulak time tgh hari mmg kena lah...

    ReplyDelete
  3. mmg kelazzz u pengantin di arak gitu....

    ReplyDelete
  4. bila anak akak tak mo ikut..

    time ni la akak boleh dating dgn hubby akak... ;)

    meriah betul majlis ni.. :)

    ReplyDelete
  5. congratulation to pengantin...perghh kak untungnya dapat berdating tauu...tak sabar nak tunggu detik macam tu..akekkkekee

    ReplyDelete
  6. wah kak...hijau gitu...tomey2....cantik...suke tgk....

    teruja tgk panten naik tandu tu kak...ade lagi rupenye adat tu kan...payah nak jumpe tuuu....

    ReplyDelete
  7. bestnyer pengantin kena arak naik tandu..

    ReplyDelete
  8. oke per sis rina, keluar kemana berdua jer..kire dating lah~

    ReplyDelete
  9. kalau pergi kenduri..bab makan tu mmng tak boleh tahan...

    ReplyDelete
  10. bestnya pengantin diarak dan dijunjung mcm tu...

    ReplyDelete
  11. jarang org buat color pink...rebung sedap nyerr

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss