Wednesday, January 11, 2012

WordLess Wednesday..

Dah boring layan meehoon je pepagi.. hari nie layan roti telor je la..


18 comments:

  1. nampak shedapla roti tulur tu...
    jemput masuk GA I yerr!!!

    ReplyDelete
  2. peberet mia ni kak.....goreng telur dadar, letak kat roti boh mayonis n sos sikit...walaaaaaaa!

    ReplyDelete
  3. akk suka telur mata mkn ngan roti cam ni sis...letakkan chees+sos+mayonis....heavennnn....

    ReplyDelete
  4. roti ngan telor pon dah best kan kak :)

    ReplyDelete
  5. Kalau Roti kat rumah pepagi memang tak jalan kat umah. Nasi goreng jer pepagi. hehehe...

    tekak melayu la pulak familly I ni.

    ReplyDelete
  6. perghh roti dengan telur memang superbs hehehe

    ReplyDelete
  7. x nmpk pon td.... betul la x tau nk mkn ape dah kan??

    ReplyDelete
  8. owh..makan cenggini, ye...mm. ok gak tu..tp telur tu goreng guna kurang minyak atau tanpa minyak??

    ReplyDelete
  9. lagi bagus...berkhasiat rinna :)

    kita hari2 bekfas roti bakar je

    ReplyDelete
  10. dah boring ek..hehee... oke jer tukar menu...

    ReplyDelete
  11. ok ape .. sedap gak ..
    ari2 makan yg same kan rinna
    sesekali tukar selera ;)

    ReplyDelete
  12. roti pon roti la sis.. janji sedap.. hehehe

    ReplyDelete
  13. kalau sy buat roti telur sama ada goreng roti yg dicelup dgn telor ataupon buat telur hancur jadikan sanwic..


    lum penah buat cam gini nnt nk cubalah :)

    ReplyDelete
  14. kalau ada sambal tumis

    paling tak pun letak sos...pergh...sedap..!! hehehe... :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss