Thursday, February 02, 2012

Majlis Perpisahan Wak Sawal

Tengahari tadi di adakan  majlis perpisahan untuk En. Sawal, 
salah seorang kakitangan di Bahagian Elektrik.
Kutipan sebanyak RM15 seorang untuk makan dan hadiah.

Majlis dimulakan dengan ucapan dari Ketua dan diikuti 
pula dengan ucapan dari En. Sawal.  En. Sawal telah
menamatkan perkhidmatan pada 11 Januari yang lalu setelah berkhidmat
selama 33 tahun kalau tak silap laa.. pada usia 58 tahun.

Selesai ucapan, penyampaian cenderamata untuk beliau
dan juga pembacaan doa dari En. Azry.

Selesai aje doa.. apa lagi makan laa..

Ucapan alu-aluan dari Pengerusi majlis dan seterusnya ucapan dari Ketua Bahagian 


Antara ofismate yang hadir untuk meraikan majlis.. 


Ini laa En. Sawal atau lebih mesra di panggil Wak.. sedang memberi ucapan 
terima kasih pada semua teman² 


Penyampaian cenderahati dari Ketua.. 


En. Sawal dapat 3 hadiah sekali gus.. 


 Bacaan doa sedang berjalan...

Antara makanan yang di order.. Jelatah & Buah-buahan 

Masakan Daging Kambing dan Ayam Masak Merah makan dengan Nasi Putih 
Aduhai lembut betul daging kambing dan bila makan tak de laa bau sangat.. 
sedap jerk.. aku cuma makan sikit nak rasa.. hehehe


En. Sawal dan boss sedang mula nak menjamu selera.. 


Ada rempeyek, kek, pengat pisang dan air sirap 

Sempat lagi posing² dengan Kak Bitah.. 


Bergambar kenangan dengan Wak Sawal

Aku ucapan selamat bersara untuk Wak Sawal dan dapat berehat dengan gembiranya.. Moga terus sihat walafiat..

13 comments:

  1. mesti sedeh bila kengkawan nak bersara....paling suka time makan2 ni

    ReplyDelete
  2. memang nama dia Wak sawal ke? tengok tajuk tadi ingatkan wak yg pakai kain batik kat kepala tu. mcm org jawa lakonan si Abon.

    Tapi wak sawal ni hensem lagi. tak nampak mcm wak pun.

    ReplyDelete
  3. Atie~ Wak tuh nama panggilan jer.. nama dia Sawal Pardi.. slangnya mmg slang jawa.. tuh yg bila panggil wak dia okey jerk.. tuh yg melekat sampai skrg nie.. :)

    ReplyDelete
  4. Semoga kehidupannya selepas bersara lebih gembira :)

    ReplyDelete
  5. wah kak...meriah tgk lauk pauk hah...siap ade kambing tu ...sah2 le kalo lieya ade akan ratah kambing tu jek ekeekekekek....

    ReplyDelete
  6. mesti sedih kan rinna
    hurmm dia bersara .. x perlahhh rehat kan diri kan
    beri peluang pada org abru lak ;)

    ReplyDelete
  7. tq... kak... mmg berharap sgt... :) beruntung en Sawal kawan2 buat mahjlis perpisahan... mesti terharu kan.....

    ReplyDelete
  8. sedapnyaaa....kecik hati x jemput :( hehehe...

    ReplyDelete
  9. hye akak, really nice blog. Already follow u hee :)

    ReplyDelete
  10. seronoknya wak sawal diraikan ya~

    ReplyDelete
  11. bila buat majlis perpisahan.. nak ucap sikit pun terasa syahdu.. sedih sangat..

    ReplyDelete
  12. Dah lama x wat farewell psl takde yg nak berenti..hehehe

    ReplyDelete
  13. mesti sedih kan sis...lamanya dia berkhidmat lebih 30 thn...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss