Monday, March 05, 2012

Acara Makan² Lagi

Dari minggu lepas lagi weols dah pakat² nak bawa lauk untuk potluck. Jadi tengahari tadi berlangsung laa acara makan² beramai².  Masing² bawa laa juadah sikit² sorang.  Selalu weols buat untuk makan sarapan pagi.. tapi hari ini makan tengahari plak.  Ini antara menu juadah yang ada..  sila layan mata yer....

Speggetti Carbonara..untuk makan pagi..


Kuah Spegetti Bolognese


Antara lauk pauk yang ada.. Sambal Sardin, Tempoyak Bilis, Kari Telur, Paprik Campur, Ayam Masak Merah, Masak Lemak Cili Api Sardin (aku bawa..gigih bangun 5.45 pagi nak masak), Kari Ayam.. Kari Daging.. Nasi Putih, Agar² Pandan, Buah Tembikai..


Biasalaa kena gak enterfrem.. Chef pantry.. weols.. sedang bancuh air..


Ayam Golek yang di bawa oleh Chef Pantry...

p/s : 3 hari lagi.. berdebar rasa hati.. gembira dan tak sabar pun ada...insyallah dipermudahkan..



6 comments:

  1. sgt tertarik baca n3 makan2 kamu ni sis..tp LEBIH tertarik nak tahu tulisan merah kamu tu..hehehe....

    ReplyDelete
  2. amboi... ayam...x than tgok ..:)

    ReplyDelete
  3. waaaa sgt2 sedapp .. semuya lauk2 favourate niee .. hai makan x padang kanan kiri lah rinna ekekek

    ps : aper tuu , ieda doakan juga dipermudahkan ;)

    ReplyDelete
  4. ayam panggang tu wat eden tergolek golek kat sini.

    kalau le dapat ngap kat paha ayam tu memang syahdu sekali...

    ReplyDelete
  5. Maksu,

    sedapnya makan2 camni.kalau la opis zaid mewah camni sure dia seronok gi keje ari2.. :)

    Ninie tau apa tu lagi 3 hari..ninie dan zaid doakan semoga dipermudahkanNya segala urusan maksu,paksu,ibu,mak ngah dan lain2 ke sana.Semoga mendapat ketenangan da mabrur. Amin..

    p/s tolong doakan urusan bersalin ninie dipermudahkanNya juga ye.tima kasih..:)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss