Tuesday, April 17, 2012

Kisah Hari Jumaat Lepas..

As-Salam

Dah beberapa hari blog ini tak berupdate. Maklum laa sibuk dok mengemas barang² nak pindah tempat. Alhamdullillah dah selamat bertugas di tempat yang baru. Keadaan di sini kalau time ofis hour in ramai juruteknik yang keluar ke site mereka.. so sunyi laa jugak. Miss laa jugak teman² di Bahagian Pentadbiran dan Bahagian Elektrik..

Okey aku nak citer.. pasal hari jumaat yang lalu. Lepas pejabat hubby aku ajak laa ke PC Fair di KLCC.  Dia nak survey henfon laa.. dan survey harga.  Aku plak dapat laa membeli USB untuk henfon aku nak gunakan dalam kereta senang sikit nak charge fone.

 PC Fair di KLCC

Masa nak balik tuh. bila nak pakai helmet..baru perasan yang helmet aku dah hilang.  Adoiyai geramnya laa.  Ini mesti ada yang rembat nie.  Selalu tuh tak pernah laa ada masalah helmet hilang.  Lagi pun helmet aku bukan baru pun. Rasanya dekat beberapa tahun gak laa aku pakai.  Masa tuh dah dekat pukul 9.30 malam, mana plak ada kedai yang jual helmet yang bukak kan.  Jadi tawakal aje laa.. balik dengan tak berhelmet.  Aku plak  memang pakai baju hujan.. aku nyorok laa kepala aku tutup sikit.. so cam laa aku serkup kepala.. dan kebetulan plak aku pakai tudung kaler hitam.. jadi tak de laa perasan sangat.  Dan nasib baik balik tuh.. jalan plak tak de jem dan tak banyak trafik light.. Alhamdullilah selamat laa sampai di rumah.

Ini laa helmet baru aku.. 





14 comments:

  1. ish ish ish....helmet pun ade org sebat kan kak...tapi mmg pun kak...len kali akak kene lock walaupun helmet lame...tapi okey gak kak, dpt ganti helmet baru hihihihi

    ReplyDelete
  2. memang geram kalau tetiba helmet hilang ni. T pun pernah jugak. masa tu pergi hiking ngan husband. bila turun bukit je tengok helmet dah hilang.

    helmet mahal plak tu. yang fullface tu. ish.. geram kan. wat nyusahkan org je. kalau tau sapa yg ambil tu, kasi potong tangan dia.

    ReplyDelete
  3. Tengoklah Rinna... helmet tinggal sekejap pun org rembat. Nasib baik satu je kalau dua-dua lagilah parah. Tapi itulah org teraniaya Allah tolong - selamat sampai rumah dan dapatlah helmet baru.

    ReplyDelete
  4. hai.. senang2 je org nak sauk helmet org lain.. tak bai betullah..

    ReplyDelete
  5. astagfirullahhalazim..
    helmet pn nk cilok
    x pk gaknye org nk blk camne
    keselamatan org tu camne
    sian akak..mujurlah kak slmt smpai ke rumah

    ReplyDelete
  6. Orang tu dah terdesak sangat ke sampai helmet lama pun dirembatnya? :(

    ReplyDelete
  7. Yang geramnya helmet akak bukan barukan,apalah punya org camtu...

    ReplyDelete
  8. aduhai nasib baik tak apa2 berlaku...owhh ramai org tak kak haritu ;)

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah selamat sampai

    ReplyDelete
  10. helmet pun nak rembat, apa punyer turrrr la...

    ReplyDelete
  11. ish..ish...balik tanpa helmet mesti rasa semacam aje ye, huhu. Bkn pe, nk soh beli helmet baru ler tu, ngee

    ReplyDelete
  12. bersinar2 helmet baru.. memang geram menyusahkan orang betoiler.. kalau kena tahan polis tak pasal2...

    ReplyDelete
  13. salam kenal.i dah follow blog ni.follow i balik ye..tq..;D

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss