Monday, May 21, 2012

Kisah Balik Kampung Part 1

As-Salam

Hari Jumaat lepas 18 Mei 2012, lepas aje balik dari kerja, aku pun packing bag untuk weols 3 beranak.  Hubby aku tiba² plak ajak balik malam tu jugak.  Aku ingatkan balik hari Sabtu tak de laa aku pack hari sebelum tuh.  Siap² pack baju dalam pukul 9.45 malam weols gerak dari rumah dan pergi amik kak ipar aku Kak Nyah sebab nak balik ngan weols sekali.  Weols balik nie sebab nak melawat Apak (pak mertua) aku yang baru je lepas wat laser mata (sebelah dulu) hari Khamis tuh.  Alhamdullillah operation berjalan dengan lancar.  Kak Yang ada di kampung menemani Apak sampai Apak sembuh.

Hari Sabtu pagi, Kak Yang ngajak pergi Pasar Sabtu di Cenderong Balai.  Aku pantang dengar kalau ke sini sebab suka sangat..hehehe.. boleh shopping² sikit.. Jom layan gambar di Pasar Sabtu.. yer..






Seronok gi Pasar Sabtu.. rambang mata dibuatnya.. Nanti sambung lagi yer.. heheh kang tak de citer plak..kalau aku buat sekali harung.. :)



16 comments:

  1. Kakak kat belakang tu tumpang 'masuk dalam ini gambar', ya? :)

    ReplyDelete
  2. pasar Sabtu kampung mana ni Rinna? Saya pun suka sangat pergi pasar Sabtu di tempat saya....:)

    ReplyDelete
  3. Cenderong balai ni kat mana ya?

    ReplyDelete
  4. wah..seronoknya dapat balik kampung, lama dah rasanya tak balik.

    macam best jer pasar pagi tu kan. Kalau saya nak tengok gerai camtu, alamatnya pasar malam sabtu jelah.

    ReplyDelete
  5. Pasar sabtu nie macam pasar mlm jugak ke?

    ReplyDelete
  6. @kakcik Kakak yang kat belakang tuh kak ipar saya.. Kak cik.. :)

    ReplyDelete
  7. @~ yus ~ Kat Cenderong Balai di Perak.. :)

    ReplyDelete
  8. @Daddy Ziyyad Kat Perak laa Doc.. daerah Teluk Intan

    ReplyDelete
  9. @Nazayiena Lebih kurang macam pasar malam atau pasar tani laa.. :)

    ReplyDelete
  10. kalau pasar begini saya gemar cari sayur kampung..

    ReplyDelete
  11. Macam pasar sehari di tempat saya ....meriah

    ReplyDelete
  12. saya kalau balik kg pun selalu g pasar mlm..kat kg pasar mlm lagi bestkan..

    ReplyDelete
  13. mmg happeningkan kalau dapat jalan2 kat pasar camni...mcm2 ada...murah lak tu

    ReplyDelete
  14. memangsuka pasar mcm ni. mcm mcm ada hinggakan nak beli peralatan menjahit pun dorang ada tau.

    ReplyDelete
  15. aah kalau balik kg , pasar sabtu lah keutamaannyee
    nie ieda dah memang duk kg , setiap sabtu selalu terjah , x der duit pun jalan2 cuci mata , tapi kalau x der duit sakit sikit lah kan rinna
    rambangg mateee ;)

    ReplyDelete
  16. klu pg pasar mcm2 nk bli..rasa nk bli lain tp msti terbeli lain

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss