Thursday, June 28, 2012

Cantik FM ini..

As-Salam


FM Vietnam

Seronoknya dapat FM ini 
Terima kasih pada ofismate aku. 

Dia baru je balik dari Vietnam.
Aku nie tak tau laa bila boleh pergi ke sana
Kiranya dah dapat FM nie pun rasa dah seronok sangat.

Teruja juga nak ngumpul FM macam teman² blogger yang
dah mengumpul banyak FM sampai dah tak muat dah peti es tuh.. :)



14 comments:

  1. tak sabo mau g vietnam bulan 9 ni

    ReplyDelete
  2. cantik...

    harap nama vietnam tu pembakar semangat untuk ke vietnam.

    ReplyDelete
  3. Oh Vietnam...nak juga kesana...dgr citer mcm2 adaaaaaaaaaa disana.....

    ReplyDelete
  4. cantik....saya pun suka kumpul FM

    ReplyDelete
  5. nak jugak tapi takde orang nak bagi :((

    ReplyDelete
  6. mmg cantik!

    betul tu kak...dpt adiah FM dari overse mmg seronok.....bangga jek tgk tersusun kat peti ais tu kan kak...

    ReplyDelete
  7. cantik. memang terserlah ke vietnamannya yang terpapar pada FM tu.

    ReplyDelete
  8. Kakcik suka FM jenis yang nipis tu, susah pecah. :)

    ReplyDelete
  9. klu esbok dh penuh bubuh kt whiteboard lak nanti hehe..

    ReplyDelete
  10. Sy pun dpt satu fm dari vietnam ni..anak sedara umur 11 tahun wakil sekolah dia ngan kengkawan kat sana 4h3m...mmm...

    ReplyDelete
  11. ai pulak.. ada FM yang dah ter ter pecah dek tangan anak2..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss