Thursday, June 07, 2012

Makan² Hari Sabtu Lepas..

As-Salam

Hari ini cam tak de idea laa plak nak citer.. kat sini.. aku letak je laa yer 
gambar makanan yang aku ambik masa weols keluar makan hari Sabtu 
malam yang lepas.. Kiranyaa aku belanja laa makan 
malam tuh.. :)










11 comments:

  1. dapnyer tengok tomyam tu....

    ReplyDelete
  2. rinna .. beef tick tuu nampak sedapp lahh huhuh

    ReplyDelete
  3. mmm.. anak akak tu sampai pejam pejam mata makan. sedap bangat le tu.

    ReplyDelete
  4. tomyam ngan telur bungkus tu wajib order kan kak....baru sedap mkn .....lieya mmg suke tomyam...ni diet tak amik nasi mlm tapi tetap suke hirup tomyam.....

    ReplyDelete
  5. saya kalau makan2 sama keluarga semua sedap...hehe

    ReplyDelete
  6. mcm nak hangus je telur bungkus tu...huhu..mcm mana dgn rasa...sedap tak... ?

    ReplyDelete
  7. nyum nyum... mata sy nmpk tomyum dlu... hahaa

    ReplyDelete
  8. salam...tgh2 mlm dtg sini nampak pulak makanan, terasa lapar jadinya

    ReplyDelete
  9. ehm.. sedap bebenoler yerk... sejak dah kurangkan makan nasi dah lama tak makan gitu.. isyh buat ku teringin jer malamni... sabo.. sabo..
    soriler yerk dah lama tak berkunjung kesini... sibuk bebeno.. keep in touch ... thanks sudi datang blog akak...

    ReplyDelete
  10. wah..sedapnya..berselera tgk keluarga sis makan..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss