Monday, July 02, 2012

Happy Birthday Anakku

As-Salam


Besday Boy..


Hari ini 2 Julai adalah hari ulangtahun kelahiran
yang ke 11 tahun, Haiqal Firdaus

Ibu dan Ayah mendoakan Qaldauzz akan dipanjangkan umur
dimurahkan rezeki, sihat sentiasa,  menjadi anak
yang soleh dan disayangi oleh semua orang serta belajar
rajin² supaya besar nanti menjadi orang yang berjaya. 
Insyallah.. Amin


27 comments:

  1. Selamat hari ulangtahun kelahiran Haiqal Firdaus.

    Makcik aminkan doa2 ibu Firdaus itu.

    Amin. :)

    ReplyDelete
  2. Cik T pun mendoakan agar Qaldauzz menjadi anak yang soleh, sayang ibu bapa dan sentiasa menggembirakan hati kedua orang tuamu.

    Selamat ulang tahun Qaldauzz.

    ReplyDelete
  3. Hepi besday Haiqal Firdaus,semoga sentiasa sihat dan jadi anak yg soleh.....

    ReplyDelete
  4. Happy birthday Haiqal.. semoga jadi anak yang berjaya dan soleh..

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir..
    dah besar dah dia..jd pengawas ke tu?

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday Haiqal....
    Semoga menjadi anak yg soleh dan berjaya....

    ReplyDelete
  7. Hepi birthday Haiqal ...moga jadi anak yg soleh dan pandai dlm segala hal...be a good boy

    ReplyDelete
  8. happy birthday haiqal..eh..kecik2 tembam ye..bila besar mengecut lak tengok..harap2 mimi pun mcm tu..

    apapun..moga haiqal jadi anak yg soleh ye..

    ReplyDelete
  9. Happy birthday Haiqal Firdaus :)

    Moga jadi anak yg soleh ya

    ReplyDelete
  10. eppy bday haiqal !
    semoga jadi anak yg soleh dan cerdik pandai yaaa ..

    comelll tgk pic2 haiqal dari kecik ke dewasa nie ;)

    ReplyDelete
  11. Selamat hari lahir... semoga menjadi anak yang soleh..

    ReplyDelete
  12. Happy Birthday sayang. Dengar pesan ayah-ibu yg tinggi dgn harapan utk Firdaus tu...

    ReplyDelete
  13. happy bday utk anak anak
    masa kecik boleh tahan smgt biasalah dah sekolah dah lasak melidi jugak akhirnya

    ReplyDelete
  14. Selamat Hari Lahir yg ke 11 Haiqal Firdaus..Semoga menjadi anak yg dpat membahgiakan kamu dan suami sis...

    ReplyDelete
  15. hepy besday untuk Haiqal Firdaus semoga menjadi anak yang taat dan membahagiakan ya.

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir Haiqal Firdaus..
    moga menjadi anak yang soleh dan moga dianugerahkan kesihatan yang baik dalam menjalani kehidupan seharian..

    ReplyDelete
  17. hepi bday qaldauzz :)blajar rajin2 ye...jd anak yg soleh..

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah...dh 11 tahun. Selamat membesar, Haiqal..
    Semoga jadi anak yg soleh..

    **wah ada nama glamer lah haiqal...Qaldauzz ye..

    ***Alhamdulillah, dh lama sy kenal Rin kat alam maya ni. Dh 3x sy berkesempatan nk ucap selamat pd hari lahir Haiqal...hehe..

    ReplyDelete
  19. besdei anak bujang hensem akak rupenyerrrr!!

    sori lambat wish...

    hepi belated besdei ensem boy...semoga menjadi anak yg bijak, soleh dan sihat2 selalu...dan semoga cemerlang dunia dan akhirat....amin....

    ReplyDelete
  20. Hepy besday Haiqal...semoga berjaya dalam hidup dan jangan lawan cakap ibu bapa ye...

    ReplyDelete
  21. happy besday haiqal :)


    sama tarikh dgn adik ipar sy besdanya :)

    ReplyDelete
  22. happy besday to haiqal..acu dan maksu pun mendoakan yang sama,amin..belajar rajin2 ya!

    ReplyDelete
  23. eh silap pulak..haiqal panggil kitorang abg zaid dgn kak ninie lah ye sebab zaid ngan haiqal cousins kan.haish..confuse pulak hehe..

    ReplyDelete
  24. selamt hari lahir yek, moga jd anak terbaik d dunia dn akhirat insyaallah

    ReplyDelete
  25. happy birthday buat nak bujng rinna..semoga jadi nak yang solleh

    ReplyDelete
  26. selamat hari lahir utk Haiqal..
    Semoga jadi anak yg soleh dan cemerlang dunia serta akhirat....

    ReplyDelete
  27. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Hargailah hari kemarin,mimpikanlah hari esok, tetapi hiduplah untuk hari ini.,
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss