Wednesday, July 11, 2012

WordLess Wednesday


Jaket ku yang baru.. 


14 comments:

  1. elok lagi tu x yah lah nk ganti baru!

    ReplyDelete
  2. wahhh cantik2.....kaler pun cun la kak....biru merah...yeah! hidup johor!! eh?.... he he he

    ReplyDelete
  3. eh lieya..nk jugak la idup johor..hehe

    naik moto kna ada jacket kak ujan x de la kuyup kan

    ReplyDelete
  4. Wah.. cantiklah Rinna. Kakak tak pernah beli jacket macam ini tau...

    ReplyDelete
  5. suka jaket mcm ni tau. kalis air.
    T tak de pun jacket mcm ni. husband ada le.

    tapi bila time hujan nak nek moto T rembat la dia punya. hikssss

    ReplyDelete
  6. saya dah lamaaaaaaaa sgt tak naik motor..huhuhu

    ReplyDelete
  7. naik motor gi kerja yek..

    ingatkan anak teruna punya :)

    ReplyDelete
  8. sebijik macm akk punya sis...samalah kita pun merempit jugak..kene lah ada jaket yg kalis air ni kan....

    ReplyDelete
  9. cantik......kalau naik motor mmng nak lah kan jaket macam ni....

    ReplyDelete
  10. kalau naik motor, mmg kena ada raincoat...wajib!!

    ReplyDelete
  11. samalah jenama kita... suka pakai...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss